باد هم حریف بهترین دروازه‌بان لیگ نشد/ وقتی حسینی استقلال را در بازی نگه داشت

باد هم حریف بهترین دروازه‌بان لیگ نشد/ وقتی حسینی استقلال را در بازی نگه داشت

به گزارش خبرورزشی، دیدار تیم‌های شمس‌آذر قزوین و استقلال تهران در شرایطی در شهر قزوین برگزار شد که از ابتدای بازی تا پایان آن وزش شدید باد در زمین مسابقه روی کیفیت بازی هر دو تیم تاثیرگذاشته بود.

در یکی از همین موارد و در دقیقه ۶۶ بازی در حالی که بازیکن شمس آذر قصد ارسال توپ روی محوطه ۱۸ قدم را داشت به دلیل ورزش شدید باد توپ تغییر مسیر داده و جلوی محوطه ۶ قدم به سمت دروازه استقلال برگشت.

این در شرایطی بود که استقلال در آن دقایق با نتیجه یک بر صفر از میزبان خود پیش بود و در صورت ورود توپ به درون دروازه استقلال بازی به تساوی می‌کشید. اما سید حسین حسینی که به تازگی دستکش طلا را به دلیل انتخاب شدن به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر بیست و سوم دریافت کرده بود دروازه استقلال را نجات داد و تیمش را در بازی نگه داشت.

در آن صحنه حسینی که قصد دفع توپ در محوطه جلویی ۶ آدم را داشت با مشاهده تغییر مسیر آن و رفتن به سمت تور دروازه با یک چرخش بدن و دست مخالف مانع ورود توپ به درون دروازه شد و آن را دفع کرد گرچه پس از آن دروازه استقلال از روی نقطه پنالتی باز و مسابقه مساوی شد ولی در نهایت با گلزنی بازیکن استقلال(محمدحسین اسلامی) در وقتهای تلف شده آبی پوشان این مسابقه را برنده شدند و هر سه امتیاز را گرفتند تا باد هم حریف این تیم و دروازه بانش نشود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل