بمب نقل و انتقالات فرشته نجات استقلال شد/ VAR هدیه به شمس آذر را پس گرفت

بمب نقل و انتقالات فرشته نجات استقلال شد/ VAR هدیه به شمس آذر را پس گرفت

استقلال از ساعت ۱۹:۳۷ امروز (با ۷ دقیقه تأخیر به دلیل آماده نبودن سیستم کمک داور ویدیویی) در هفته نخست مسابقات بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف شمس‌آذر رفت و به برتری ۲-۱ دست یافت.

آرمان رمضانی در دقیقه ۵۴ و محمدحسین اسلامی در دقیقه ۳+۹۰ برای استقلال و محمد نسائی در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی برای شمس‌آذر گلزنی کردند.

ترکیب شمس‌آذر: محمد امین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، میلاد فخرالدینی (۸۲ – حسین شهابی)، امیر محمد نسائی، مجتبی فخریان (۸۲- ایمان اکبری)، نوید کومار (۷۴- خشایار زبرجد)، صادق بوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و امید علیپور (۷۱- علی وزیری‌پناه).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف، زبیر نیک‌نفس (۷+۹۰- سامان فلاح)، رامین رضاییان، آرش رضاوند، آرمان رمضانی (۱+۹۰- علیرضا کوشکی)، روزبه چشمی و محمدحسین اسلامی.

داور بازی: پیام حیدری

نیمه اول

دقیقه ۱: ضربه ایستگاهی علی آزادمنش از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵: ضربه کرنر رامین رضاییان به شکل بسیار خطرناک از کنار دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: خروج محمد امین رضایی از دروازه شمس آذر و اشتباه عجیب در دفع توپ میرفت که دروازه تیمش را با خطری جدی مواجه کند اما مسیر توپ به سمت کنار زمین عوض شد و با حضور به موقع مدافعان شمس آذر موقعیت برای استقلال از دست رفت.

دقیقه ۳۱: شوت رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه پس از برخورد به امین رضایی به کرنر رفت.

دقیقه ۴۴: کرنر خطرناک رامین رضاییان با ضربه سر روزبه چشمی آبی‌ها را در موقعیت گل قرارداد اما مدافعان شمس آذر با دفع توپ مانع گلزنی استقلال شدند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۱: سانتر خطرناک رامین رضاییان به داخل محوطه جریمه شمس آذر رسید اما تعادل آرمان رمضانی به هم خورد و آبی پوشان اعتقاد به پنالتی داشتند ولی با اعلام کمک داور ویدیویی بازی ادامه پیدا کرد.

دقیقه ۵۳: آرمان رضانی در میان تجمع مدافعان شمس آذر موقعیت خوبی پیدا کرد و استقلال را به گل اول رساند.

دقیقه ۵۹: کرنر خطرناک شمس آذری ها با دفع توپ مدافع استقلال از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۶۴: ارسال علی آزادمنش به کمک باد میرفت که شمس آذر را به گل تساوی برساند اما  سید حسین حسینی با نوک انگشتانش توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۶: تیم استقلال در ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد اما ارسال خطرناک آبی‌ها از جلوی پای ماشاریپوف رد شد و این موقعیت برای استقلال از دست رفت.

دقیقه ۷۹: شوت سنگین میلاد فخرالدینی با واکنش حسینی به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۸۳: فشار شمس آذر روی دروازه استقلال روی ضربه کرنر سید حسین حسینی دفع ناقصی داشت و توپ به شکل خطرناکی توسط مدافعان استقلال از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۸۵: این صحنه به VAR رفت و با اعلام کمک داور ویدیویی پنالتی برای شمس آذر اعلام شد.

دقیقه ۸۸: امیرمحمد نسایی پنالتی را برای شمس آذر به گل تساوی تبدیل کرد.

دقیقه ۸۹: آرش رضاوند در یک رفت و برگشت می‌توانست گل دوم استقلال را به ثمر برساند اما شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۹۰: استقلال صاحب حمله شد و رامین رضاییان توپ را ارسال کرد و اسلامی گل دوم استقلال را زد ولی کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد. در بازبینی صحنه توسط اتاق VAR‌ تصمیم کمک داور رد شد تا استقلال با نقش آفرینی کمک داور ویدیویی و رضاییان به گل دوم برسد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل