پرسپولیس متهم می‌کند؛ فشار یکی از معاونان رییس جمهور برای بخشیده شدن بیرانوند

پرسپولیس متهم می‌کند؛ فشار یکی از معاونان رییس جمهور برای بخشیده شدن بیرانوند

به گزارش خبرورزشی، در فوتبال ایران هر روز شاهد اخبار عجیب و غریبی هستیم که هر ساعت می‌تواند بهت عجیبی را در بین اهالی فوتبال ایجاد کند.

پس از گمانه زنی در مورد حکم علیرضا بیرانوند و اعلام این که بیرانوند در پرونده فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس محکوم شده است، زنوزی مالک باشگاه تراکتور در نشست خبری با اظهارنظری بی سابقه رییس فدراسیون فوتبال ایران را تهدید به افشاگری کرد و مدعی شد اگر حکم به نفع باشگاه پرسپولیس و به ضرر بیرانوند باشد، در مورد فدراسیون مهدی تاج حرف‌های ناگفته‌ای را بر زبان خواهد آورد.

اما این پایان کار نبود و در همین ارتباط برخی کانال‌های مجازی با افشای نقش فردی با نام «ش. د» مدعی شده‌اند این فرد که یکی از مدیران بلند پایه دولتی محسوب می‌شود در روزهای اخیر با فشار بر مهدی تاج خواستار خودداری از ابلاغ و اجرای حکم محرومیت علیرضا بیرانوند شده است. طبق اعلام این کانال‌های مجازی این مدیر قبلاً سابقه عضویت در هیات رئیسه فدراسیون را داشته است.

خبرورزشی به هیچ وجه صحت و سقم این خبر را تایید یا تکذیب نمی‌کند اما هواداران پرسپولیس در فضای مجازی مدعی هستند این شخص که یکی از معاونین رییس جمهور است، مانع اعلام حکم محرومیت علیرضا بیرانوند شده است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل