علی علیپور و عیسی آل‌کثیر دور از قواره‌های گلزنی

علی علیپور و عیسی آل‌کثیر دور از قواره‌های گلزنی

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که تصور می‌شد پرسپولیس پس از چند فصل پیاپی که به دلیل کمبود مهاجم موقعیت های زیادی را از دست می‌داد این فصل با حضور مهاجمان باتجربه‌ای چون علی علیپور و عیسی آل‌کثیر در پیشانی خط حمله دیگر مشکل گلزنی نداشته باشد، در همان اولین بازی مقابل ذوب آهن مشخص شد گاریدو هنوز از کمبود یک گلزن شش دانگ و قهار رنج می‌برد.

پرسپولیس در اولین بازی خود در هر دو نیمه بازی موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف تدارک دید و در شرایطی که در اولین بازی خود در ورزشگاهی ناآشنا و زمین چمنی نه چندان مناسب مقابل ذوب آهن بازی می‌کرد موفق شد در هر دو نیمه روی دروازه این تیم سختکوش خلق موقعیت کند. اما در کمال تعجب نه عیسی آل کثیر نشانی از روزهای خوبش داشت و نه علی علیپور توانست حتی بخشی از دوران موفق خود در پرسپولیس را تکرار کند.

نتیجه این شد که خط میانی و وینگرهای پرسپولیس بر روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کنند، اما جای خالی تمام‌کننده‌ای که از هر دو موقعیت یکی را تبدیل به گل کند، کاملا در ترکیب پرسپولیس مشهود بود.

به هر روی با بازی که روز قبل آل کثیر و علیپور انجام دادند بی تردید مدیرعامل پرسپولیس باید تدبیر مناسبی برای رفع این کمبود داشته باشد وگرنه بی تردید تیمش در ادامه لیگ با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد. 
 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل