آماده‌باش گاریدو به یک ستاره تعویضی/ تو را در تبریز لازم دارم؛ آماده شو!

آماده‌باش گاریدو به یک ستاره تعویضی/ تو را در تبریز لازم دارم؛ آماده شو!

بین نفرات تیم پرسپولیس در دیدار اول مقابل ذوب آهن یک بازیکن در نیمه دوم به جمع سایرین اضافه شد که ورق بازی را به سود شاگردان گاریدو برگرداند.

اوستون اورونوف هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس که گفته می‌شد به دلیل آسیب دیدگی شاید به بازی اول در لیگ جدید نرسد با تلاش کادر پزشکی تیم پرسپولیس به لیست نهایی اضافه و در دقیقه ۵۹ بازی به جای سعید صادقی گلزن پرسپولیس در نیمه اول به میدان آمد و موتور تیم پرسپولیس در جناح چپ و مرکز میدان را راه انداخت.

نفوذهای دائم اورونوف از چپ و عمق خط دفاعی تیم ذوب آهن بارها فرصت گل زنی را برای مهاجمان پرسپولیس ایجاد کرد اما در نهایت با از دست رفتن موقعیت‌های مکرر پرسپولیس توسط مهاجمان (آل کثیر و علیپور) در نیمه دوم به ویژه اواخر مسابقه بازی با همان تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اما گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در پایان این دیدار و در جمع اعضای کادر فنی نسبت به عملکرد اوستون اورونوف اظهار رضایت کامل داشته و در صحبت کوتاهی که با این بازیکن انجام داد ابراز امیدواری کرد تا هرچه زودتر به لحاظ بدنی به شرایط مطلوب برسد تا بتواند پرسپولیس را در بازی بعدی مقابل تراکتور همراهی کند.

دیدار بعدی تیم پرسپولیس مقابل تراکتور روز پنجشنبه اول شهریور در تبریز برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل