امیری: رسیدن به هارمونی لازم زمان می‌برد/ امروز باید باهوش‌تر بازی می‌کردیم

امیری: رسیدن به هارمونی لازم زمان می‌برد/ امروز باید باهوش‌تر بازی می‌کردیم

وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس در پایان دیدار تیمش برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: متاسفانه ما تا آمدیم بازی را شروع کنیم روی غافلگیری یک گل دریافت کردیم و تلاش زیادی کردیم و توانستیم به بازی برگردیم و علی‌رغم اینکه موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، متاسفانه موفق نشدیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: می‌دانیم که بازی‌های اول حساس است و نیاز مبرم داریم که سه امتیاز بازی‌ها را کسب کنیم ولی فعلا در شروع کاریم و بازیکنان جدید زیادی داریم و این باعث می.شود رسیدن به هارمونی لازم زمان ببرد. از هواداران عزیز می‌خواهیم مثل همیشه حمایت‌مان کنند و پشت‌مان باشند تا به ایده آل مدنظر خودمان و هواداران برسیم.

او در مورد بازی کردنش در پست دفاع چپ گفت: برای من پست غریبه‌ای نیست. من در سالیان گذشته چه در تیم ملی و پرسپولیس در این پست بازی کردم و علی‌رغم اینکه بازیکنانی هم در این پست‌ها داشتیم ولی بر حسب نظر مربی‌ها در این پست بازی کردم‌. احترام می‌گذاریم به نظر هواداران‌مان. آنها دوست دارند بازیکنانی که بازی می‌کنند تخصصی در همان پست باشند. ما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم که مثمر ثمر باشیم و خدمت کنیم مثل تمام پست‌های دیگر که بازی کردیم.

امیری در مورد عملکرد گندوز و دریافت گلش گفت: گاریدو و آلکسیس فکر این قضیه را نمی‌کردند ولی ما خودمان تجربه بازی با ذوب آهن را داشتیم، خط دفاع ما ملی‌پوش هستند و انتظار بیش‌تری از خودمان داشتیم و باید باهوش‌تر عمل می‌کردیم. برای‌مان سخت است و ناراحتیم که از روی اولین موقعیت گل دریافت کردیم، آن‌هم موقعیتی که نمی‌شد اسمش را موقعیت گذاشت.

کاپیتان سرخ‌ها در پاسخ به اینکه قبول دارد که این فصل، یکی از بدترین فصل های نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود گفت: بد که نبود اما هواداران هم حق دارند و به دنبال بهترین‌ها هستند، باشگاه هم تلاش کرد اما به نظر من باید فرصت داد تا بازیکنانی که تازه به تیم ملحق شدند کیفیت خودشان را نشان بدهند و بهتر است از روی یک بازی آن‌ها را قضاوت نکنیم.

امیری در پایان گفت: بازی امروز در شرایط خاصی بود که اصلا انتظارش را نداشتیم، یعنی پرسپولیسی که یک تیم قدرتمند است، در اراک بازی کرد و از حمایت کامل هوادارانش برخوردار نبود و زمین آن کیفیت لازم را نداشت. برای ما که همیشه فوتبال بازی می‌کنیم و به دنبال کیفیت چمن هستیم‌ متاسفانه چمن از کیفیت لازم برخوردار نبود ولی نباید تیم ما را از این بازی قضاوت کرد و گفت که پرسپولیس ضعیف بوده است؛ پرسپولیس همیشه با موانع و با کسانی که تلاش کردند آن را متوقف کنند، جنگیده است ولی به نظر من برای قصاوت کردن پرسپولیس، الان خیلی زود است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل