مازیار زارع: وقتی برگشتم با یکسری چیزهای جدید روبرو شدم/ بازیکنان دوست داشتند جدا شوند

مازیار زارع: وقتی برگشتم با یکسری چیزهای جدید روبرو شدم/ بازیکنان دوست داشتند جدا شوند

مازیار زارع در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان اظهار کرد :خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها به ملوان برگشتم امیدوارم که همه با هم بتوانیم سال خوبی داشته باشیم و در مورد بازی فکر میکنم اولین بازی لیگ هست شناخت کافی دو تیم نسبت به یکدیگر ندارند.

مازیار زارع با اشاره به بازی مقابل گل گهر سیرجان گفت : مطمئن هستم بازی خیلی سختی خواهد بود و با توجه به اینکه مربی بسیار کار کشته ای و کاربلدی مثل مهدی تارتار در تیم مقابل حضور دارد و به ایشان بابت سال فوق العاده ای که در ملوان داشتند خسته نباشید می گویم و رقیب ما هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و امیدوارم جو طوری باشد مردم خوشحال باشند و برنده دیدار باشیم.

سرمربی ملوان با اشاره به حسی که پس از برگشت به ملوان گفت : همیشه همینطور بوده برای من و فکز میکنم نیاز به گفتن نباشد که برای انزلی و ملوان یه حس خاصی همیشه داشتم و علاقه بسیار زیادی داشتم چه زمانی که میخواستم جدا شوم به عنوان بازیکن و واقعیت این است که از فردای روزی که از ملوان جدا شدم به عنوان بازیکن از فردایش دوست داشتم برگردم و برایم سخت بود. مازیار زارع با اشاره به خوشحالی اش از برگشت به انزلی افزود: خوشحالم ولی می‌دانم که چه کار سختی دارم و در حال حاضر تمام دلخوشی من هواداران ملوان هستند همان‌هایی که در سرما و گرما آمدند استادیوم و ملوان را تشویق کرده‌اند و نیازمند حمایت شان هستیم. زارع با اشاره به شرایط ملوان گفت: میدانم که چه مسئولیتی را قبول کردم و اصلا به شرایط ملوان فکر نکردم و با آگاهی کامل آمدم و مطمئنا جای هیچگونه بهانه ای نیست و این مدل نیستم که بهانه بیاورم.

وی با اشاره به حمایت های هواداران ملوان افزود: دیروز جو پر شور ملوان را دیدم و کیف کردیم و مطمئن هستم فردا و روز های دیگر نیز این حمایت را خواهیم داشت امیدوارم که صبور باشیم تا رفته رفته اوضاع ملوان بهتر شود. زارع با اشاره به بومی سازی ملوان گفت: من مصاحبه ای از آقای فرهاد پورغلامی دیدم در مورد بومی سازی تیم و اشاره ای داشتند به بازیکنانی که استفاده می شود و چند درصد می‌شود گفت تیم بومی شده است و سالی که من بودم چهار یا پنج بازیکن بومی از تیم های پایه آوردیم و بازی دادیم، محسن علافی، پرهام موقری، محمدرضا بردبار، صداقت افشار و بازیکنان دیگر که به ملوان آوردیم که وظیفه ما بود. سرمربی ملوان با اشاره به شرایط ملوان بیان کرد: متاسفانه الان شرایط ما فرق کرده است و خیلی دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم و وقتی برگشتم با یکسری چیزهای جدید روبرو شدم با بازیکنانی که دوست داشتند جدا شوند حتی بازیکنان بومی و من خیلی روی این مسائل سختگیر و حساس هستم و بازیکنانی که علاقه ندارند در تیم باشند دوست ندارم به زور کسی را نگه دارم.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل