ورزش

فریبا: قهرمانی در این فصل بسیار سخت تر از فصل گذشته است/ رقابت با تیم‌های آسیایی نابرابر است!

فریبا: قهرمانی در این فصل بسیار سخت تر از فصل گذشته است/ رقابت با تیم‌های آسیایی نابرابر است!

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال درگفتگویی با خبرورزشی درباره فصل نقل و انتقالات و عملکرد تیم های در تابستان گفت: تیم های قدرتمند به نظرم در نقل و انتقالات خوب عمل کرده اند، تراکتور، سپاهان، استقلال و حتی پرسپولیس بازیکنان با کیفیتی گرفته اند و فکر می کنم امسال فصل سختی برای همه تیم ها باشد.

فریبا درباره عملکرد استقلال در تابستان گفت: فکر می کنم استقلال به جهت نقاط ضعفی که داشت، مخصوصا در پست پشت مهاجم که مجبور بود از ماشاریپوف که ذاتا وینگر است استفاده کند، بازیکن گرفته است و ضمن اینکه خریدهای دیگر استقلال هم در پست های مهم و کلیدی بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد خرید ۲ بازیکن با کیفیت خارجی این تیم هم گفت: البته ما فقط هایلات های آنها را دیده ایم ولی به نظر می رسد بازیکنان خوبی هستند و خیلی می توانند به تیم کمک کنند.

فریبا درباره لیگ بیست و چهارم و رقابت بین تیم ها گفت: به نظر من قهرمانی در این فصل از فصل گذشته خیلی سخت تر می شود، چون تیم های ضعیف تر و متوسط هم خوب یارگیری کرده اند. به نظرم امسال لیگ جذابی را شاهد خواهد بودیم.

او همچنین درباره حضور استقلال در لیگ نخبگان آسیا گفت: موفقیت در آسیا خیلی سخت شده است، عربستان، قطر و امارت بازیکنان قابلی گرفته اند و قرارداد یک بازیکن آنها به اندازه کل تیم استقلال است. البته ما همیشه غیرت مان زبان زد بوده است و اگر نفرات جا بیفتند می توانیم مبارزه کنیم اما تیم های آسیایی واقعا قدرتمند شده اند.

بیشتر بخوانید: وضعیت خریدهای جدید استقلال/ کاکوتا شرایط ۹۰ دقیقه بازی را دارد، اندونگ نه!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا