پرسپولیس وابسته به اورونوف نیست/ همه می‌خواهند قهرمان را شکست بدهند/ استارت قهرمانی را از بازی اول می‌زنیم

 پرسپولیس وابسته به اورونوف نیست/ همه می‌خواهند قهرمان را شکست بدهند/ استارت قهرمانی را از بازی اول می‌زنیم

جمشید شاه محمدی پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط پرسپولیس در آستانه بازگشت دوباره به مسابقات لیگ برتر اظهار داشت:

همه چیز برای حضور موفق و دوباره پرسپولیس در لیگ برتر مهیاست. حضور سرمربی اسپانیایی این امید را به ما داده که تیم پرسپولیس باز هم با شرایط خوب و تهاجمی به لیگ برتر برگردد. تقریباً بحث یارگیری هم خوب بوده و ما در نقل و انتقالات توانستیم نقاط ضعف و قوت خودمان را پوشش بدهیم.

وی درباره مصاف اول پرسپولیس نیز افزود:

اما دیدار با ذوب آهن می‌تواند یک چالش مهم برای آقای گاریدو باشد. تیم محمد ربیعی معمولاً در لیگ برتر تهاجمی، سفت و سخت و البته محکم فوتبال بازی می‌کند. ما باید در این زمینه مراقب باشیم تا مشکلی از این بابت برای تیم به وجود نیاید. البته باعث تاسف است که ما در زمینه آزادی به میدان نمی‌رویم.

بازیکن قدیمی پرسپولیس تاکید کرد:

این روزها همه هواداران پرسپولیس وقتی ما را در خیابان می‌بینند درباره اینکه چرا پرسپولیس نباید بازی افتتاحیه لیگ را در خانه خودش برگزار کند از ما سوال می‌کنند و ما هم جوابی نداریم که بدهیم. باعث تاسف است که پرسپولیس استادیوم خانگی ندارد و طرفدارانش باید دوری و ندیدن تیمشان را بعد از دو ماه همچنان تحمل کنند. امیدوارم اسپانسرهای جدید و مالکان تازه وارد باشگاه پرسپولیس به این مسئله فکر کنند و با یک حرکت ویژه پرسپولیس را صاحب ورزشگاه اختصاصی کنند. همان طور که پرسپولیس در خیلی از مسائل در فوتبال ایران پیش قدم بوده و مثلا توانسته بهترین لژیونرها را در اروپا داشته باشد اینجا هم باید پیشرو بودنش را ثابت کند و به نظرم مالکان باشگاه پرسپولیس می‌توانند با احداث یک ورزشگاه اختصاصی برای پرسپولیس و ساخت آن ظرف یکی دو سال اتفاقات جدیدی را در فوتبال باشگاهی کشورمان رقم بزنند.

شاه محمدی همچنین درباره مسابقات پیش روی پرسپولیس گفت:

همه حریفان می‌خواهند جلوی پرسپولیس خودشان را نشان بدهند. همه می‌خواهند پرسپولیس را شکست بدهند و قهرمان فصل قبل را متوقف کنند. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید از همین هفته اول استارتش را بزنیم و تمام امتیازات را بگیریم. ما باید زیاد گل بزنیم و با حضور نفراتی مثل اورونوف یا علی علیپور در ترکیب تیم مان می‌توانیم به این خواسته برسیم. امیدوارم هرچه زودتر بازی‌ها به ورزشگاه آزادی برگردد تا طرفداران تیم بتوانند پرسپولیس را تشویق کنند.

وی در این باره که اگر اورونوف به دیدار اول نرسد چه مشکلی برای پرسپولیس به‌وجود می‌آید گفت:

این بازیکن تأثیرگذار است و شکی در این نیست اما قطعا پرسپولیس وابسته به یک بازیکن نبوده و نیست. ما در خط حمله نفرات خوبی مانند آل کثیر و علیپور را داریم و پشت سرشان هم بازیکنان دیگری هستند که قابلیت های تهاجمی زیادی دارند. در جمع هافبک ها هم هستند نفراتی که فشار را روی خط دفاعی ذوب آهن زیاد کنند. فقط باید از اول بازی حریف را تحت فشار بگذاریم و مراقب ضدحملات‌شان باشیم.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل