شکایت نامزد انتخابات از مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس/ احتمال ابطال دوباره انتخابات هیات فوتبال!

شکایت نامزد انتخابات از مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس/ احتمال ابطال دوباره انتخابات هیات فوتبال!

در روزهای ماقبل انتخابات بحث تخلفات گسترده برخی مقامات در این زمینه نقل محافل فوتبالی شد و بعضی تخلفات آنچنان عیان صورت گرفته که حتی موافقین نیز علنا زبان به انتقاد گشوده اند.

در این میان رحیم خداجو که چهره چندان محبوبی بین اهالی ورزش استان فارس نیست و پرونده او در برگزاری مراسم دوی همگانی مختلط همچنان باز است، با شکایت یکی از نامزد های انتخابات هیات فوتبال استان فارس مواجه شده است.

حمید رضا زارعی، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی و نامزد انتخابات هیات فوتبال استان فارس، رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان استان را در شکواییه خود متهم کرده با استفاده از معاونینش به عنوان ابزارهای انسانی در همه مجامع هیاتهای ورزشی استان فارس با انجام تخلفات بی سابقه و کارشکنی های غیرقانونی، سعی در مهندسی انتخابات داشته تا افراد مورد نظر خود را بر کرسی ریاست هیاتهای ورزشی، بخصوص هیاتهای تاثیرگذار و مهم بنشانند. حمیدرضا زارعی، کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان فارس مدعی است با ادله محکم و مستندات متعدد از رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و معاونینش به صورت رسمی شکایت کرده و خواستار پیگیری تخلفات ایشان در دادگاه صالحه شده است.

زارعی اعتقاد دارد خداجو و معاونینش از گذشته درسی نگرفته اند و ورزش فارس را در دوباره در چالشی بزرگ انداخته اند.

انتخابات هیات فوتبال استان فارس یک بار به دلیل نقص مدارک باطل شد و حالا بار دیگر در خطر ابطال قرار دارد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل