کلوب| آقای تاج این عذرخواهی دیر و بی‌فایده است

کلوب| آقای تاج این عذرخواهی دیر و بی‌فایده است

عذرخواهی رییس فدراسیون رسمی نبود و تنها در یک جلسه و کنفرانس خبری انجام شد. دو ماه از آن اتفاق تلخ برای باشگاه استقلال گذشته است اما مهدی تاج بالاخره اعتراف کرد که سرنوشت قهرمانی با گل آفساید دقایق پایانی بازی پرسپولیس در هفته آخر جا به جا شد و استقلالی‌ها از این بابت متضرر شده اند و نبود VAR باعث این اتفاق شده است.

برای استقلالی‌ها دیگر این عذرخواهی آن هم در زمان انقضای مدت خود دیگر هیچ فایده ای ندارد. چون وقتی قرار باشد که هیچ نتیجه ای تغییر نکند و همچنان همه آن نتایج اشتباه به قوت خود باقی بمانند، پس عذرخواهی فایده ای برای تیم ضرر دیده ندارد و به قول استقلالی‌ها همان بهتر که آقای تاج در این زمان این عذرخواهی را بیان هم نمی‌کرد.

استقلال در فصل گذشته پس از ۱۶ هفته صدرنشینی متوالی در دو هفته پایانی صدر را به خطرناک ترین تعقیب کننده خود یعنی تیم پرسپولیس تقدیم کرد. اما در بهترین فرصت خود آن هم در هفته پایانی با برد پیکان می‌توانست اشتباه هفته گذشته خود را جبران کرده و به جام قهرمانی برسد اما آن گل آفساید اجازه نداد. به واقع نبود VAR و اشتباه داوری باعث از دست رفتن شیرین‌ترین قهرمانی آبی پوشان پایتخت در فصل گذشته شد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل