ورزش

جاه‌طبی عربستانی‌ها تبدیل به پررویی شد/ بمب فوتبال آسیا عمل نمی‌کند؛ وینیسیوس را می‌خواهید؟ یک میلیارد یورو!

جاه‌طبی عربستانی‌ها تبدیل به پررویی شد/ بمب فوتبال آسیا عمل نمی‌کند؛ وینیسیوس را می‌خواهید؟ یک میلیارد یورو!

یکی از باشگاه‌های متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی پرس و جوهای اولیه را از رئال مادرید در مورد وینیسیوس جونیور انجام داده، اما باشگاه قاطعانه از شرکت در مذاکره خودداری کرده و به بند آزادسازی ۱ میلیارد یورویی این بازیکن اشاره کرده که در آخرین تمدید قراردادش تعیین شده بود. این مهاجم برزیلی تا سال ۲۰۲۷ قرارداد دارد.

نشریه آاس گزارش داده که وینیسیوس هنوز هیچ پیشنهادی را رد نکرده، زیرا هیچ چیز مشخصی به او ارائه نشده است. او منتظر نتیجه مذاکرات بین نمایندگان عربستان و رئال مادرید است. آاس تایید می‌کند که در روزهای آینده یک پیشنهاد نجومی برای جذب وینیسیوس به دفاتر رئال مادرید ارائه خواهد شد. مبلغ دقیق هنوز مشخص نیست اما مطمئناً از ۲۰۰ میلیون یورویی که قطر برای آوردن نیمار به پاری‌سن‌ژرمن از بارسلونا پرداخت کرد، فراتر خواهد رفت و گران‌ترین معامله تاریخ فوتبال خواهد شد. رئال مادرید اما قصد جدایی از این بازیکن را ندارد.

نشریه اتلتیک هم گزارش داده که وینیسیوس این پیشنهاد را رد کرده اما تصمیم در حال حاضر با رئال مادرید است. هیئتی از صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان به نمایندگی از وزارت ورزش این کشور هدایت مذاکرات را بر عهده دارد. هدف عربستان سعودی تقویت قابل توجه لیگ حرفه‌ای عربستان با آوردن وینیسیوس است و او همچنین به عنوان چهره پیشنهادی آنها در جام جهانی ۲۰۳۴ عمل خواهد کرد و قراردادی ده ساله به صورت جداگانه برای این منظور امضا خواهد کرد.

اوگلوبو جزئیات بیشتری از این معامله را فاش کرد. بر اساس گزارش آنها، وینیسیوس می‌تواند قراردادی پنج ساله به ارزش بیش از یک میلیارد یورو شامل حقوق و پاداش امضا کند. همچنین در ادامه عنوان می‌کند که مذاکرات عربستان با رئال مادرید برای جذب وینیسیوس برای الاهلی است.

با وجود نیمار در الهلال، بنزما در الاتحاد و کریستیانو رونالدو در النصر، وینیسیوس بازیکن فوق‌ستاره الاهلی خواهد بود و چهار باشگاه متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان از نظر چهره‌های شاخص تکمیل می‌شوند. با این حال، رئال مادرید مذاکرات را متوقف کرده و انتظار می‌رود پیشنهادی نجومی رسما ظرف چند ساعت آینده به این باشگاه ارائه شود.

بیشتر بخوانید: دوستت دارم اما تو زشت‌ترین فوتبالیست هستی!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا