ورزش

بازنشستگی ورزشکار معروف المپیکی که روی سکو بافتنی می‌بافت!

بازنشستگی ورزشکار معروف المپیکی که روی سکو بافتنی می‌بافت!

تام دیلی که ۵ قهرمانی المپیک را در شیرجه دارد، پس از بازگشت از پاریس به لندن اعلام بازنشستگی کرد. او در حالیکه اشک می‌ریخت به بی‌بی‌سی گفت: «صحبت کردن در موردش سخت است. اما از شرایطم خوشحالم. همیشه خداحافظی از ورزش سخت است. باید خیلی چیزها را در نظر بگیری، اما الان زمان مناسبی است. امسال سال فوق‌العاده‌ای بود. جلوی خانواده و بچه‌هایم مسابقه دادم و پرچم را حمل کردم. دوست دارم فکر کنم که آنها به من خیلی افتخار می‌کنند. نمی‌فهمم چرا نمی‌توانم درست صحبت کنم، معمولا این طوری اشک نمی‌ریزم… خوشحالم. وقتی چیزی را خیلی دوست داشته باشی، صحبت کردن سخت می‌شود.»

دیلی ۳۰ ساله کار خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین ورزشکاران تیم بریتانیا در دوران مدرن به پایان می‌رساند. او در پکن ۲۰۰۸ پا به عرصه گذاشت و مدال‌های برنز لندن و ریو، طلا و برنز توکیو و سپس نقره را در پاریس کسب کرد. همان طور که خودش می‌گوید، قبل از بازی‌ها تصمیم گرفته بود که المپیک پاریس آخرین حضورش در این رویدادها باشد. او به عنوان پرافتخارترین شیرجه‌زن تیم بریتانیا در تاریخ المپیک بازنشسته می‌شود.

تام در المپیک توکیو به خاطر بافتنی بافتن در هنگام استراحت روی سکوها مورد توجه قرار گرفته بود و این کار را در پاریس هم تکرار کرد. او به صورت حرفه‌ای می‌بافد و حتی یک صفحه اینستاگرامی هم برای بافتنی‌هایش دارد.

بیشتر بخوانید: عکس| ماجرای قهرمان المپیک و بافتنی‌هایش!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا