دیدار مدافع استقلالی ملوان با مازیار زارع در انزلی

دیدار مدافع استقلالی ملوان با مازیار زارع در انزلی

به گزارش خبرورزشی، قرارداد یک ساله میلاد باقری مدافع فصل گذشته ملوان که سابقه بازی برای استقلال را هم دارد، در پایان رقابت‌های لیگ برتر با تیم شهر انزلی به پایان رسید. این باشگاه با استفاده از نوتیسی که به آنها اجازه می‌داد قرارداد بازیکن را با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مبلغ قرارداد پارسالش برای یک فصل دیگر تمدید کند، دست به چنین کاری زد اما باقری را در جریان قرار نداد. همین موضوع سبب شد این مدافع ۲۹ ساله برای ترک تیم به مشکل بخورد. میلاد باقری که از تیم‌هایی نظیر فولاد، مس رفسنجان و خیبر پیشنهاداتی دریافت کرده، ابتدا باید تکلیفش را با ملوان روشن و سپس تیم فصل آینده‌اش را معرفی کند اما انزلی چی ها می گویند طبق قانون، او بازیکن ملوان است.

از انزلی خبر رسیده میلاد باقری امروز بهع احترام سرمربی ملوان در تمرین ملوانان حاضر شد و با مازیار زارع دقایقی به صحبت پرداخت اما با تیم تمرین نکرد. این مدافع هنوز برای تغییر تیم یا ادامه دادن با ملوان به نتیجه نرسیده و به همین دلیل با سرمربی تیم به گفت‌وگو نشست. شنیده می‌شود حداکثر ظرف ۳ روز آینده تکلیف باقری مشخص می‌شود.

به گفته شاهدان عینی در تمرین ملوان، میلاد باقری به مازیار زارع گفته تمایل دارد با او همکاری کند اما قراردادی که فصل قبل بسته، اگر بنا باشد تنها 25 تا 30 درصد افزایش پیدا کند، برای امسال ناچیز است و باشگاه باید رضایت او را از لحاظ مالی جلب کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل