در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ استقلال خیلی سریع به تنظیمات کارخانه برگشت/ VAR علیه کنعانی زادگان در اراک/ اتوبان دوطرفه اسکوچیچ و یک پرسپولیسی!

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ استقلال خیلی سریع به تنظیمات کارخانه برگشت/ VAR علیه کنعانی زادگان در اراک/ اتوبان دوطرفه اسکوچیچ و یک پرسپولیسی!

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۴۵ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید:

استقلال خیلی سریع به تنظیمات کارخانه برگشت

در صفحه استقلال می خوانید: «تیم استقلال بعد از بازگشت از ترکیه در مصاف دوستانه با گل گهر یک بر صفر برنده شد و تیم حریف حتی از روی نقطه پنالتی و در شرایطی که استقلال در دقایق طولانی از نیمه دوم ۱۰ نفره بازی کرد، نتوانست به آبی پوشان گل بزند. این اتفاق در شرایطی که استقلال در بازی دوستانه در ترکیه هم در برابر استانبول اسپور و هم در برابر العروبا گل خورده بود، نشان داد که استقلال خیلی سریع به تنظیمات کارخانه برگشت و با تیم جدید هم در فاز دفاعی یک تیم خوب است…»

استقلال در کدام استادیوم میزبان می شود؟

خبری از استقلال در آستانه شروع لیگ؛ «استقلال هم همانند تیم پرسپولیس علاقه ای به برگزاری دیدارهای خانگی خود تا زمان آماده سازی استادیوم آزادی در استادیوم تختی ندارد و در اولین بازی خانگی احتمالا در استادیوم شهر قدس پذیرای تیم ملوان خواهد بود. البته آبی ها استادیوم امام رضای مشهد را برای میزبانی از بازی های داخلی به سازمان لیگ معرفی کرده اند اما این استادیوم به دلیل واقع بودن در میانه های شهر چندان با رضایت مدیران امنیتی شهر مشهد برای میزبانی از استقلال مواجه نشده است…»

VAR علیه محمد حسین کنعانی زادگان در اراک!

در خبری از پرسپولیس می خوانید : «به احتمال فراوان پنالتی زن اول پرسپولیس در هفته نخست لیگ بیست و چهارم و بازی با ذوب آهن اصفهان، محمدحسین کنعانی زادگان خواهد بود. جالب آن که باشگاه آلومینیوم اراک توانست دستگاه VAR را در ورزشگاه خانگی خود نصب و راه‌اندازی کند و بعید نیست که مسابقه هفته اول پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن که قرار است در این استادیوم انجام شود هم با استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی …»

اتوبان دراگان اسکوچیچ و مهدی ترابی دو طرفه شد!

در خبری از تیم محبوب تراکتور می خوانید: «مهدی ترابی زمانی تیم تراکتور تبریز را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کرد که شاید هرگز فکرش را نمی کرد دراگان اسکوچیچ سرمربی این تیم شود. ستاره تیم پرسپولیس در فصول گذشته که افتخارات زیادی کسب کرده، به این دلیل از تیم مورد علاقه اش جدا شد تا فضای جدیدی را تجربه کند و در ادامه یک کروات آشنا سرمربی تراکتور تبریز شد!

یکی از نکات عجیب تیم ملی در دوران دراگان اسکوچیچ، عدم‌اعتماد این مربی به مهدی ترابی بود. ستاره پرسپولیس معمولا سهم بسیار اندکی در مسابقات تیم ملی داشت و حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم زیاد فرصت حضور در میدان را پیدا نمی‌کرد. در حالی که ترابی  یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس به‌شمار می‌رفت.

وضعیت ترابی در تیم ملی اعتراض پرسپولیسی‌ها را هم به‌دنبال آورده و آن‌ها می‌پرسیدند اگر این بازیکن جایی در اندیشه‌های اسکوچیچ ندارد، اصلا چرا دعوت می‌شود؟ حتی شایعاتی نیز مبنی بر احتمال خداحافظی مهدی ترابی شنیده شد که این بازیکن قویا آن را رد کرد. حالا اما از تبریز خبر می رسد که اتوبان یک طرفه دراگان اسکوچیچ و مهدی ترابی، دو طرفه شده و این دو در تراکتور رفتاری صمیمانه و دوستانه با یکدیگر دارند…».

خوان کارلوس گاریدو: تمرین هم مثل یک مسابقه، جدی است!

در صفحه پرسپولیس می خوانید : «تمرینات تیم پرسپولیس در آستانه لیگ بیست و چهارم با نظم و جدیت خاصی دنبال می شود. سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، با تفکری جالب توجه، چند بازیکن مستعد فوتبال ایران را در رده تیم ملی جوانان خرید و چند بازیکن جوان دیگر از رده های پایه ای پرسپولیس را فراخوانده تا از این حیث حداقل نفرات او به حدنساب لازم برای اجرای تمرینات نزدیک شود.

خوان کارلوس گاریدو نسبت به تمام جزییات حساس است، او زودتر از بازیکنان در محل تمرین حاضر شده و حتی آیتم‌های تمرینی که دستیاران او در زمین قرار داده اند، مورد بررسی قرار می دهد، برخی را تغییر داده و در خصوص برخی دیگر هم روی سانتی‌مترها وسواس نشان می دهد و اقدام به جابجایی آنها می کند تا شاگردانش را طبق تفکراتش پیش ببرد….»

چرا در فینال بد باختیم؟

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت : «کشتی‌گیران ما با شایستگی و قدرت هرچه تمام‌تر به فینال المپیک رسیدند اما در فینال باختند و به قول نقی معمولی بد هم باختند! این مسئله حتماً باید از نظر فنی و بُعد روحی روانی بررسی شود. اگر باخت حسن یزدانی را به کتف مصدومش ربط بدهیم (که ربط هم داشت) در مورد باخت امیرحسین زارع و رحمان عموزاد حتماً باید کار کارشناسی صورت بگیرد تا از نتایج آن در مسابقات بعدی استفاده شود. راستش همه ما فکر می‌کردیم حداقل عموزاد طلای المپیک بگیرد اما او در فینال آنقدر بد باخت که نمی‌توانیم بگوییم شایستگی مدال طلا را داشت…»

پرسپولیس و ۳ استقلالی بهترین‌های فوتبال ایران شدند

در خبری دیگر می خوانید: «طبق شنیده‌های موثق ما، نام سیدحسین حسینی در لیست بهترین‌های سال فوتبال ایران وجود نداشت و قرار بود پورحمیدی به عنوان بهترین سنگربان انتخاب شود اما دقیقه ۹۰ (شاید به خاطر یکسری انتقادات) حسینی هم دعوت شد و جایزه گرفت. رامین رضاییان هم که حالا یک استقلالی است، به عنوان بهترین بازیکن سال (در لباس سپاهان) انتخاب شد اما بهترین تیم و مربی سال پرسپولیس و اوسمار بودند که به‌نوعی مزد خود را گرفتند…»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل