خبرورزشی‌گردی| درگیری فتح‌الله‌زاده با مایلی‌کهن؛ به دایی حسادت می‌کند!

خبرورزشی‌گردی| درگیری فتح‌الله‌زاده با مایلی‌کهن؛ به دایی حسادت می‌کند!

علی فتح‌الله‌زاده و محمد مایلی‌کهن سابقه درگیری شدید لفظی با یکدیگر در تلویزیون را دارند. این اتفاق در برنامه ورزش و مردم به وقوع پیوست و خبرورزشی ۲۲ مرداد سال ۱۳۹۰ آن را به طور کامل منتشر کرد.

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با مرحوم بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم بار دیگر روی ادعای خود مبنی بر این‌که یک تیم لیگ برتری که بازی رفت فینال جام حذفی را باخته بود، برای مسابقه برگشت یکی از بازیکنان حریف را خرید و در نهایت قهرمان هم شد، پافشاری کرد و در لابلای صحبت‌های خود مدعی شد فرهاد مجیدی و آتیلا حجازی هم به عنوان دو چهره استقلالی این مسئله را تایید کرده‌اند! او همچنین در جدال لفظی خود با فتح‌الله‌زاده در همان برنامه مدعی شد مدیرعامل وقت باشگاه استقلال همیشه در تلویزیون حضور دارد!

در واکنش به این مسئله، علی فتح‌الله‌زاده طی مصاحبه‌ای با انتقاد از محمد مایلی‌کهن تصریح کرد: آقای مایلی‌کهن تاکید کرد که لیسانس و فوق لیسانس دارد. البته من هم دکترای روزنامه‌نگاری از انگلیس دارم اما در ادبیات ایشان هیچ نشانی از لیسانس یا فوق لیسانس ندیدم.

مدیرعامل وقت باشگاه استقلال ادامه داد: ما شکایت خودمان را به سازمان لیگ ارجاع داده‌ایم و قضیه را تا آخر هم دنبال می‌کنیم. اگر آقای مایلی‌کهن مدرکی دارد، رو کند چون چنین موضوعی باعث می‌شود قهرمانی و جام را از استقلال بگیرند. اگر این‌طوری شود، خود ما نیز مدعی خواهیم بود و با متخلفین برخورد خواهیم کرد اما اگراین آقا نتوانست ثابت کند آن وقت چه می‌شود؟

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: آقای مایلی‌کهن! علی دایی که دیگر از خودتان است و در پرسپولیس بوده پس چرا به او حسودی می‌کنید؟ اسطوره لقبی است که مردم به یک نفر می‌دهند و زورکی نمی‌شود اسطوره شد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل