ورزش

جدال دو پرسپولیسی و یک استقلالی با پرسپولیس

جدال دو پرسپولیسی و یک استقلالی با پرسپولیس

تیم ذوب آهن اصفهان حریف هفته اول تیم پرسپولیس روز چهارشنبه به اراک می رود تا خود را برای دیدار روز پنجشنبه مقابل این تیم آماده کند.

مدافع عنوان قهرمانی در چارچوب اولین هفته رقابت‌های لیگ برتر بیست و چهارم باید روز پنجشنبه بیست و پنجم مرداد ماه و ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک میزبان تیم اصفهانی ذوب آهن باشد.

نگاهی به اسامی بازیکنان تیم ذوب آهن مشخص می‌کند کمال کامیابی نیا و شایان مصلح دو تن از بازیکنان اسبق پرسپولیس که محبوبیت خوبی هم بین طرفداران پرسپولیس داشتند در ترکیب تیم ذوب آهن بازی می‌کنند. انتشار تصاویری از تازه ترین تمرینات تیم ذوب آهن مشخص می کرد مصلح و کامیابی نیا با قدرت در تمرینات تیم ربیعی حضور دارند و برای دیدار پنجشنبه هفته جاری آماده می شوند.

همچنین سبحان خاقانی مهاجم پیشین تیم استقلال نیز یکی از بازیکنان اصلی تیم ذوب آهن در فصل گذشته بود که این روزها هم با قدرت در تمرینات این تیم حضور دارند و خود را آماده حضور در اولین هفته لیگ برتر کرده است.

قطعاً انگیزه این سه بازیکن به همراه دیگر شاگردان محمد ربیعی برای بازی هفته اول آن هم در ورزشگاه اراک می‌تواند بر جذابیت‌های مسابقه اول مدافع حقوق قهرمانی در چهارچوب لیگ جدید بیافزاید.

جدال دو پرسپولیسی و یک استقلالی با پرسپولیس
تصویر تمرینات اخیر ذوب آهن در شب به علت گرمای هوا

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا