جزئیات جدید قرارداد بازیکنان خارجی استقلال و حرکت عجیب مدیران باشگاه

جزئیات جدید قرارداد بازیکنان خارجی استقلال و حرکت عجیب مدیران باشگاه

به گزارش خبرورزشی، استقلال طی روزهای گذشته موفق شد دو ستاره خارجی مدنظر خود را به تهران بیاورد تا این تیم در آستانه شروع لیگ با تیم کامل تر تمرین کند. آبی ها درحالی با گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ به توافق رسیدند که خرید این دو ستاره خارجی هزینه زیادی را برای استقلال در بر داشته است.

شنیده ها حاکی از آن است که قرارداد کاکوتا چیزی در حدود یک میلیون دلار و قرارداد اندونگ هم برای یک فصل ۷۵۰ هزار دلار خواهد بود. نکته جالب در خصوص تفاوت قرارداد این دو خارجی این است که باشگاه استقلال با کاکوتا قراردادی دو ساله بسته ولی قرارداد اندونگ یک ساله خواهد بود. این درحالی است که کاکوتا مسن تر است و البته سابقه مصدومیت های طولانی را هم دارد. با این حال مدیران استقلال با کاکوتا قراردادی دو ساله امضا کردند ولی اندونگ که جوان تر هم هست و سابقه مصدومیت ندارد قراردادی یکساله با استقلال بسته است.

لازم به ذکر است قرارداد هافبک گابنی با پیشنهاد مدیران استقلال ۱+۱ خواهد بود و برای سال دوم مشروط است. یعنی در صورتی که دو طرف برای ادامه همکاری رضایت داشتند قرارداد برای سال دوم تمدید خواهد شد. قرارداد مشروطی که در واقع همان یکساله است و باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد اندونگ و نگه داشتن هافبک گابنی باید با او از نظر مالی به توافق برسد و این بازیکن را راضی کند. 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل