خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: تا من هستم هیچ‌کس خودش را بالاتر از استقلال نداند/ به علی دایی حمله کردند چون واقعیت را گفت/ در استقلال آدم پولدار زیاد داریم!

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: تا من هستم هیچ‌کس خودش را بالاتر از استقلال نداند/ به علی دایی حمله کردند چون واقعیت را گفت/ در استقلال آدم پولدار زیاد داریم!

امیر قلعه‌نویی که هم‌اکنون هدایت تیم ملی را بر عهده دارد، ۲۱ مرداد سال ۱۳۹۲ در مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی حرف‌های بسیار خاصی بر زبان آورد؛ صحبت‌هایی که با وجود گذشته ۱۱ سال هنوز هم خلاصه آن‌ها خواندنی و جذاب است:

  • طرفدار استقلال که با این وضعیت اقتصادی هزینه می‌کند تا در ورزشگاه حاضر شود، گناهی مرتکب نشده که ۹۰ دقیقه نگران شکست و ناکامی تیمش باشد. استقلال جای تعارف کردن نیست. من وظیفه دارم مثل همان روزهایی که استقلال خوب بازی می‌کند و از شاگردانم تعریف می‌کنم، هنگامی که ضعیف کار می‌کنند نیز انتقاداتم را بر زبان بیاورم. مطمئن باشید اگر روزی ببینم استقلال به خاطر من بد نتیجه گرفته، این جرات را دارم که بیایم و از همه طرفداران عذرخواهی کنم.
  • همان‌طور که گفتم استقلال جای تعارف و شوخی نیست. هر بازیکن و مربی باید از عهده وظایفش بر بیاید و هر کسی هم نمی‌تواند، او را به خیر و ما را به سلامت؛ می‌تواند از استقلال برود.
  • در رابطه با صحبت آقای فتح‌الله‌زاده که گفته قرارداد ۴ بازیکن کنونی استقلال (منظور قلعه‌نویی لیگ سیزدهم حرفه‌ای بود) از من بیشتر است باید بگویم که فکر کنم بیشتر از ۴ نفر باشند. خدا را شکر در استقلال آدم پولدار کم نداریم!
  • همچنان سر حرف خودم هستم. مگر تولیدات برندهای داخلی خودمان چه چیز کمتر از برند خارجی دارد که ما باید در تمریناتمان با لباس‌های شبرنگ تمرین کنیم؟ آقایان وقتی علی دایی واقعیت‌ها را از سر دلسوزی گفت، به او حمله کردند و گفتند چون شرکت تولیدی لباس دارد این انتقادات را انجام داده است اما واقعیت امر همان چیزی است که علی دایی، امثال من و سایر مربیان لیگ برتری می‌گویند. این توپ‌ها و لباس‌ها به قول ما فوتبالی‌ها «جنس استوک» است که تحمیل می‌شود. حرفی هم نمی‌توانیم بزنیم و باید مسخره مربیان خارجی هم بشویم.
  • تا من در استقلال هستم هیچ‌کس نباید خودش را بالاتر از نام استقلال بداند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل