رامین رضاییان در استقلال حاشیه خواهد داشت!/ چیز خاصی در نقل و انتقالات ندیدم؛ با این همه بازیکن خارجی چه می‌کنید؟

رامین رضاییان در استقلال حاشیه خواهد داشت!/ چیز خاصی در نقل و انتقالات ندیدم؛ با این همه بازیکن خارجی چه می‌کنید؟

امیرحسین صادقی در باره خریدهای پرتعداد استقلال به خبرورزشی گفت: ببینید این مساله برمی گردد  به مدیریت و سرمربی؛ اگر آنها یکی باشند و روی برنامه و هدفمند جلو رفته باشند، می توان گفته حضور بازیکنان پرتعداد خوب است. اما اگر خریدها روی سو تفاهم و عدم هماهنگی باشد صد در صد تیم ضربه می خورد.

او در مورد کیفیت بازیکنان جذب شده هم گفت: من چیز خاصی از خریدهای جدید استقلال ندیده ام. استقلال چند بازیکن زیر ۲۳ سال جذب کرده و ۲ بازیکن خارجی هم اخیرا به خدمت گرفته اند که امیدوارم موفق باشند. نمی دانم استقلال با این تعداد بازیکن خارجی چه کار می خواهد بکند. فکر می کنم بوسنیای که مدیران تیم جذب کرده اند را  احتمالا قرض می دهند، مثل منتظر محمد که فصل گذشته به تیم های دیگر قرض داده شد.

صادقی در مورد انتقادش به خرید رامین رضاییان هم گفت: به خاطر رامین رضاییان؛ حمله های زیادی به من شد اما متاسفانه اصل صحبتم را درک نکردند. بازی رامین مقابل استقلال بسیار پرحاشیه بوده و قبلا اتفاقاتی افتاده است. من کلا می گویم حضور او در استقلال پرحاشیه خواهد بود، اگر حاشیه برای رامین پیش بیاید خودش اذیت می شود. در این که رضاییان بازیکن باکیفیتی است هیچ شکی جود ندارد  ولی مسائل حاشیه ای می تواند روی عملکردش تاثیر بگذارد. فردا اگر اتفاقی بیفتد و در یک مسابقه، بد ظاهر شود حواشی او زیاد خواهد شد. فکر می کنم رضاییان به پختگی کامل برای کنترل حواشی نرسیده است.

امیرحسین صادقی در پایان گفت: نکونام برای فصل جدید هم در جذب بازیکن خوب عمل کرده  و هم به دور از حواشی تمرینات را پشت سر گذاشته است. پارسال دست باشگاه بسته بود و نکونام خیلی در مورد کمبود بازیکنان صحبت می کرد اما این فصل این مشکلات وجود ندارد. امیدوار نکونام در سکوت بتواند تیمش را آماده کند تا استقلال قهرمان شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل