در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ کاپیتان استقلال غایب بزرگ مراسم بهترین های لیگ/ یاسین سلمانی شاگرد اول کلاس خوان کارلوس گاریدو!

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ کاپیتان استقلال غایب بزرگ مراسم بهترین های لیگ/ یاسین سلمانی شاگرد اول کلاس خوان کارلوس گاریدو!

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۴۳ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

اختصاصی خبرورزشی: حسینی به مراسم بهترین های لیگ دعوت نشده است

روزنامه خبرورزشی از غیبت کاپیتان استقلال در مراسم بهترین های لیگ خبر داد. صاحب بیشترین کلین شیت در لیگ بیست و سوم در کمال تعجب به مراسم بهترین های لیگ دعوت نشده است.

منصور رشیدی : مدیرعامل استقلال دوباره برکنار می شود/ نه گذاشتند ساپینتو قهرمان شود نه نکونام

منصور رشیدی دروازه‌بان و مربی دروازه‌بانان اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط مدیریتی باشگاه، حضور موفق سید حسین حسینی در تمرینات استقلال همچنین دیدار اول این تیم مقابل شمس آذر قزوین در جمعه هفته جاری صحبت‌ کرد.

* همین که استقلال توانسته بازیکنان خوب خارجی و داخلی را جذب کند نشان می‌دهد که تیم آماده ورود پرقدرت به لیگ برتر می‌شود.

* اینقدر در کار استقلال دخالت کردند که این تیم نتوانست با وجود فوتبال خوبی که تیم ساپینتو ارائه می‌کرد قهرمان شود.

* وقتی یک ماه مانده به پایان فصل مدیرعامل برکنار می‌شود و یک نفر دیگر جای او را می‌گیرد این تنش‌ها در درون تیم اثرگذارند.

ما که فوتبال بازی کرده‌ایم می‌دانیم این مسائل تا چه اندازه روی تیم تاثیر می‌گذارد.

* وقتی بازیکن تیم متوجه می‌شود مدیرعامل از کار برکنار شده و نفر دیگری جای او نشسته بیش از هر چیز و قبل از هر اتفاقی نگران آینده خودش در تیم می‌شود. نگران پولی می‌شود که قرار است از باشگاه به عنوان دستمزد بگیرد

* با روندی که در طول یکی دو سال اخیر وجود داشته پیش بینی می‌کنم که باز هم چند وقت دیگر مدیرعامل فعلی استقلال برکنار می‌شود و باز هم یک مدیر دیگر می‌آید. به طور کلی ظاهراً قرار است استقلال از نظر مدیریتی رنگ آرامش را نبیند.

* به نظر من استقلال به طور کلی دشمنانی دارد که در داخل فوتبال نمی‌خواهند موفق باشد.

* من دوست داشتم بیشتر استقلال با بازیکنان وطنی به میدان می‌رفت ولی وقتی هافبک بازیساز در کل فوتبال ایران نایاب شده ما مجبوریم گاهی اوقات چنین بازیکنانی را به تیم بیاوریم.

* امسال تراکتور و پرسپولیس هم یارگیری خوبی داشته‌اند و فقط سپاهان است که خیلی کار خاصی انجام نداده بلکه بازیکنان خوبی را هم از دست داده است

* حسین حسینی یکی از بهترین دروازه‌بانان حال حاضر فوتبال ایران است. من این را قاطعانه می‌گویم او به ناحق در اردوی آخر تیم ملی دعوت نشد

پنالتی هایی که ممکن است کار دست استقلالی ها بدهد

در صفحه استقلال می خوانید: «تیم استقلال در بازی با گل گهر همانند دیدار با العروبا عربستان به تیم حریف پنالتی داد اما این بار پنالتی توسط سید حسین حسینی مهار شد تا استقلال با گل روزبه چشمی روی ضربه ایستگاهی از سد گل گهر بگذرد. در جریان بازی با العروبا هم پنالتی ای که استقلال داد، منجر به شکست این تیم نشد چرا که در نهایت استقلال ۳-۲ برنده شد اما این پنالتی ها در جریان بازی های رسمی می تواند به استقلال ضربه بزند.»

اصرار سرمربی اسپانیایی در تمرینات پرسپولیس: تکضرب پاس بدهید 

در صفحه پرسپولیس می خوانید: «از تمرینات پرسپولیس خبرمی رسد که یاسین سلمانی به‌خاطر قابلیت بازی با هر دو پا و تک‌ضرب بازی کردنش در برنامه‌های تاکتیکی حسابی مورد توجه گاریدو است.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس همچون اوسمار ویرا و یحیی گل محمدی سرمربیان سابق این تیم علاقه زیادی به ارائه فوتبال مالکانه دارد.

خوان کارلوس گاریدو در تمرینات به شدت اضرار به بازی تک ضرب دارد تا توپ با کمترین ضربه و سریع ترین زمان ممکن به پشت محوطه یا داخل هجده قدم تیم حریف برسد.

ظاهرا یاسین سلمانی جوان، شاگرد اول خوان کارلوس گاریدو در تمرینات است که کمتر از بقیه دست به کارهای انفرادی می زند…»

با بازگشت مازیار زارع برگه ترخیص ستاره پرسپولیسی امضا می شود!

خبری از پرسپولیس: «یکی از سوژه های نقل وانتقالات تابستانی امسال، میلاد سرلک بوده است. او فصل گذشته تمایلی به جدایی از پرسپولیس و رفتن به ملوان و خدمت سربازی نداشت اما درنهایت مجبور به این کار شد. در آن مقطع سرلک خیلی دوست نداشت پرسپولیس را ترک کند و از هر ترفندی که بلد بود برای ماندن استفاده کرد. در نهایت اما سرلک در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ گذشته از پرسپولیس دل کند و راهی ملوان انزلی شد. تعداد بازی‌ها و دقایق حضور او در ترکیب ملوان، موضوع جالب توجهی است. میلاد فقط ۴ بار در ترکیب اصلی ملوان قرار گرفت و ۲ بار هم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت؛ جمعا ۳۳۰ دقیقه حضور در میدان از مجموع ۱۳۵۰ دقیقه‌ای که یک بازیکن می‌تواند در طول یک نیم‌فصل بازی کند. سرلک در این ۳۳۰ دقیقه هیچ گل و پاس گلی هم نداشت. این آمار ناامید کننده نشان از نداشتن انگیزه بازی در ملوان دارد و میلاد سرلک بلافاصله پس از پایان لیگ بیست و سوم به دنبال گرفتن کسر از خدمت خود رفت تا دوباره به پرسپولیس بازگردد اما این موضوع با مخالفت سعید دقیقی روبرو شد. حالا سعید دقیقی رفته و مازیار زارع نشان داده که علاقه ای به نگه داشتن به زور بازیکن سرباز در ملوان ندارد و حتی در این میان، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی را در سال های گذشته آزاد کرد تا به استقلال برگردند!»

بزرگ‌ترین خاصیت المپیک

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت : «بزرگ‌ترین خاصیت المپیک این بود که به ما یادآوری کرد به جز فوتبال، رشته‌های ورزشی دیگری هم داریم که اتفاقاً می‌توانند برخلاف فوتبال افتخارآفرینی کنند. کشتی فرنگی ما ۴ مدال گرفت و ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده هم درخشیدند اما دوفردای دیگر که لیگ برتر فوتبال ایران شروع می‌شود، دوباره همه نگاه‌ها به سمت فوتبال می‌رود که البته طبیعی هم هست. نسبت به المپیک‌های قبلی انصافاً توجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به ورزشکاران بیشتر شده اما همچنان جا دارد به آنها رسیدگی شود. وقتی به فوتبالیست‌ها حواله واردات خودروی خارجی می‌دهند (کاری که واقعاً غلط بود) یک کشتی‌گیر که ۴ سال برای یک مدال المپیک تلاش می‌کند، حق دارد حداقل مثل یک فوتبالیست معمولی که ۲۰ میلیارد قرارداد می‌بندد، حقوق و مزایا داشته باشد.»

هشدار ۴ گله الاهلی به استقلال و پرسپولیس

در یادداشتی می خوانید: «باخت عجیب و پرگل سپاهان مقابل الاهلی آن هم در خانه کاملاً زیر سایه مسابقات المپیک قرار گرفت اما پیام‌های زیادی داشت. اینکه با این روند خیلی بعید است پرسپولیس و استقلال هم در لیگ نخبگان آسیا به جایی برسند مگر آنکه خلافش ثابت شود. سپاهان از نظر ساختاری بهترین باشگاه ایران است و همه می‌دانند چه مهره‌هایی هم خرید اما ۴ گل از یک تیم اماراتی خورد.»

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل