ورزش

خبرورزشی‌گردی| مهدوی‌کیا: ۳ دربی بودم، هیچ‌کدام را نباختیم/ مظلومی: نتوانستیم مهدی را استقلالی کنیم چون…

خبرورزشی‌گردی| مهدوی‌کیا: ۳ دربی بودم، هیچ‌کدام را نباختیم/ مظلومی: نتوانستیم مهدی را استقلالی کنیم چون…

مهدی مهدوی‌کیا اگرچه ستاره پرسپولیس تلقی می‌شود و آمار بسیار خوبی هم در دربی‌های پایتخت دارد اما همواره مورد احترام طرفداران استقلال نیز بوده است.

۱۳ سال قبل در بیستم مرداد سال ۱۳۹۰ پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال به دعوت هیئت تحریریه خبرورزشی در دفتر روزنامه حاضر شد و دقایقی قبل از او، مهدی مهدوی‌کیا (که آن زمان بازیکن داماش گیلان بود) نیز به روزنامه آمد.

این دو نفر یکدیگر را دیدند و برخورد بسیار گرمی با هم داشتند. مظلومی در پاسخ به پرسش بچه‌های تحریریه روزنامه مبنی بر این‌که «آیا دلش می‌خواست مهدوی‌کیا برای استقلال بازی کند؟» حرف‌های جالبی زد و گفت: بله. چرا که نه! حیف که مهدی عاشق این لباس قرمز و پرسپولیس است چون اگر این‌طوری نبود، او را می‌آوردیم استقلال. خیلی دوست داشتم بازیکنی مثل مهدوی‌کیا داشته باشم. مهره‌ای که هم خوش‌اخلاق است و هم فنی. همه مربی‌ها آرزو دارند یکی مثل مهدوی‌کیا داشته باشند. مهدی واقعا از هر نظر نمونه است.

مهدوی‌کیا در این ملاقات برخورد بسیار محترمانه‌ای با پرویز مظلومی داشت و به عنوان یک بزرگتر همواره به او احترام می‌گذاشت. مهدی به داستان دربی‌ها اشاره کوتاهی داشت و گفت: هرگز برای هواداران استقلال کری نمی‌خوانم و همه آن‌ها محترم هستند. البته من سه بار با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال بازی کردم (منظور مهدوی‌کیا تا تابستان سال ۱۳۹۰ بود) و هر سه مسابقه را هم بردیم.

مهدی مهدوی کیا و پرویز مظلومی

حتما بخوانید : روزنامه موندو| دعاها

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا