انوشیروانی: روز جوادی نبود/ حریفان برخلاف آنالیز ما عمل کردند

انوشیروانی: روز جوادی نبود/ حریفان برخلاف آنالیز ما عمل کردند

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، سجاد انوشیروانی پس از کسب عنوان پنجم میرمصطفی جوادی در مسابقات وزنه برداری بازی های المپیک، گفت: مصطفی جوادی تلاش خود را در المپیک کرد و وزنه هایی را انتخاب کرد تا به مدال برسد.

وی ادامه داد: متاسفانه جوادی نتوانست به هدف خود برسد. جوادی دو ماه قبل از ناحیه کمر با مصدومیت رو به روشده بود و این موضوع به او آسیب زد. او بعد از مصدومیت همه تلاش خود را کرد تا در المپیک‌ موفق باشد.

رییس فدراسیون وزنه بردای گفت: جوادی در المپیک به وزنه مدال حمله کرد اما نتوانست به مدال برسد و امروز روز او نبود.

وی در خصوص شانس علی داودی برای کسب مدال گفت: او سه حریف سخت دارد اما تمرینات خوبی پشت سر گذاشته و امیدوارم به نتیجه برسد.

انوشیروانی درخصوص‌پذیرفته شدن اعتراض وزنه بردار ایتالیایی گفت: به این موضوع اعتراض کردند اما گفتند تصمیم نهایی گرفته شده وحرگت او مورد قبول قرار گرفت. دبیر کل فدراسیون جهانی ایتالیایی است و به همین خاطر این امتیاز را به او دادند.

وی در رابطه با انتخاب وزنه ها گفت: اگر مسابقات جهانی بود و سه مدال داشتیم این انتخاب درست نبود اما برای المپیک و رسیدن به مدال درست بود.

وی تاکید کرد: در المپیک‌در حرکت اول برای تثبیت و بعد از آن برای مدال روی صحنه می آییم. برخلاف انالیز ما دو حریف ما بالاتر از آن عمل کردند.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل