مربی استقلال در فرودگاه کتک خورد؛ کار به کلانتری کشیده شد!

مربی استقلال در فرودگاه کتک خورد؛ کار به کلانتری کشیده شد!

به گزارش خبرورزشی، ده سال پس از آن که هواداران استقلال تهران به کلاه قرمز رنگ آندرانیک تیموریان در تمرین آبی پوشان پایتخت حساسیت نشان دادند، هواداران استقلال خوزستان در فرودگاه شهر اهواز، حسین کعبی را به خاطر پیراهن قرمز رنگ کتک زدند! البته با این تفاوت که آندرانیک تیموریان به میل و اراده خودش کلاه یک تیم بیسبال امریکایی را به سر خود گذاشته بود اما حسین کعبی، مربی استقلال خوزستان هیچ نقشی در انتخاب پیراهن رنگ قرمر تنش نداشت.

وقتی کاروان استقلال خوزستان از تهران به اهواز برگشت، هوادارانی که در فرودگاه منتظر آبی پوشان بودند، از لباس قرمز رنگ شاگردان بوژوویچ تعجب کردند. استقلالی که لباس تمرینی‌اش قرمز باشد، یادآور استقلال تاجیکستان است نه استقلال تهران و خوزستان که هوادارانش به رنگ قرمز حساسیت دارند.

البته همان بار اول که این لباس تمرینی در اردوی تهران بر تن آبی پوشان خوزستانی دیده شد، واکنش همه را در پی داشت و هم رسانه ها و هم مردم از مدیران استقلال خوزستان بابت انتخاب رنگ قرمز برای تمرین و مهم تر از آن برای اعضای کادرفنی استقلال خوزستان تعجب کردند.

شب گذشته در فرودگاه اهواز، هواداران متعصب استقلال خوزستان نسبت به رنگ قرمز اعتراض کردند و این اعتراض منجر به درگیری آنها با حسین کعبی شد. درگیری به حدی شدید بود که حسین کعبی و دو نفر از مربیان و مدیران استقلال خوزستان به کلانتری رفتند و از ضارب و همراهانش شکایت کردند.

مدیرعامل استقلال خوزستان خیلی تلاش کرد این خبر به رسانه ها نرسد و حتی در تماس تلفنی با خبرنگاران اهوازی مانع انتشار خبر شد اما حالا خبر درگیری و کتک کاری به تهران رسیده است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل