خبرورزشی‌گردی| عبدولی: اگر محمد بنا نبود داور را تکه‌تکه می‌کردم!/ باید در این المپیک بازنده می‌شدم!

خبرورزشی‌گردی| عبدولی: اگر محمد بنا نبود داور را تکه‌تکه می‌کردم!/ باید در این المپیک بازنده می‌شدم!

اگرچه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در المپیک ۲۰۱۲ لندن با کسب سه مدال طلا یک شاهکار خلق کرد اما هنوز هم گروهی از مردم معتقدند حق سعید عبدولی در آن مسابقات خورده شد و اگر داوران درست قضاوت می‌کردند، سعید هم در آن پیکارها به مدال می‌رسید.

عبدولی ۱۹ مرداد سال ۹۱ و یک روز پس از ماجراهای بسیار تلخی که در لندن برایش رخ داد پیرامون برخورد داوران با او به خبرورزشی گفت: قسمت من بود که با ناداوری از این مسابقات حذف شوم. دیگر کاری هم نمی‌توانم بکنم چون همه چیز تمام شده است. داور تمام آرزوهایم را بر باد داد. می خواستم همان‌جا وسط تشک یقه او را بگیرم. باور کنید اگر محمد بنا نبود داور را همان‌جا تکه‌تکه‌ می‌کردم ولی به احترام کادر فنی ایران با او دست دادم. یک عمر برای رسیدن به مدال زحمت کشیدم و اگر داور این کار را با من نمی‌کرد، می‌توانستم صاحب مدال المپیک شوم.

عبدولی ادامه داد: باور کنید من هیچ حریف سرسختی در المپیک لندن نداشتم و حتی کشتی‌گیر ترکیه‌ای هم سخت نبود. او در عین ناباوری بدنش را روغن مالیده بود تا نتوانم درست کشتی بگیرم اما بلایی سرش آوردم که خودش هم فهمید حق با من بوده است. در رابطه با کشتی‌گیر فرانسوی نیز باید بگویم او راحت‌ترین حریفم بود اما قرعه فال به نام من دیوانه زده بودند و باید در این مسابقه بازنده می‌شدم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل