باشگاه پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف کمیته وضعیت

باشگاه پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف کمیته وضعیت

به گزارش خبرورزشی، کمیته وضعیت هنوز تکلیف باشگاه پرسپولیس را در مورد سهمیه بازیکنان خارجی این تیم مشخص نکرده و همین موضوع باعث سردرگمی‌های زیادی شده است.

باشگاه پرسپولیس تاکنون با حضور الکسی گوندوز، گئورگی گولسیانی، ایوب العمود و اوستون اورونوف 4 بازیکن از سهمیه خارجی خود را جذب کرده و با توجه به تصویب قانون سهمیه 1+5 بازیکن خارجی برای فصل اینده، سرخ پوشان می‌توانند دو بازیکن خارجی دیگر جذب کند. اما یکی از معضلات این روزهای باشگاه پرسپولیس اخبار ضد و نقیضی است که در مورد سهمیه بازیکنان خارجی این تیم برای فصل آینده به گوش می‌رسد. مدتی قبل کمیته تدوین مقررات، خواهان بررسی سهمیه بازیکنان خارجی فصل قبل پرسپولیس و زمان بازی‌های آنها شد و باشگاه پرسپولیس نیز مستندات خود را در این باره ارائه کرد.

اما جالب اینجاست که پس از گذشت چند هفته هنوز کمیته وضعیت که مسئول رسیدگی به این پرونده است نظر نهایی خود را اعلام نکرده و مشخص نیست پرسپولیس می‌تواند از سهمیه بازیکنان خارجی اش به طور تمام و کمال بهره ببرد یا نه.

به تمام اینها اضافه کنید که همین چند روز قبل اعلام شد سقف تعداد بازیکن خارجی در لیگ نخبگان برداشته شده و تیم‌های حاضر در این لیگ علاوه بر این که برای جذب بازیکنان تاپ خارجی هیچ سقف هزینه ای ندارند، می‌توانند از هر تعداد بازیکن خارجی که می‌خواهند در مسابقات بهره ببرند. حال در چنین شرایطی نه تنها سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر فوتبال ایران همان سهمیه 5+1 اعلام شده، بلکه هنوز در این مورد تعیین تکلیف هم نشده و مشخص نیست پرسپولیس به عنوان یکی از دو نماینده ایران در لیگ نخبگان قادر است از سهمیه حداکثری خود بهره ببرد یا نه. ابهامی که باعث سردرگمی باشگاه پرسپولیس نیز شده و مدیران پرسپولیس نمی‌دانند باید نقل و انتقالات این فصل را با جذب همان مدافع چپ به پایان برسانند یا می‌توانند یک بازیکن خارجی دیگر در پست وینگر یا مهاجم جذب کنند.

گفتنی است جمشید نورشرق در آخرین اظهارنظر خود در این خصوص تاکید کرده بود به زودی وضعیت سهمیه بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس مشخص و اعلام می‌شود اما در شرایطی که کمتر از یک هفته دیگر سرخ پوشان باید اولین بازی خود را در لیگ برتر مقابل ذوب آهن برگزار کنند، همچنان بلاتکلیف هستند و ابلاغیه ای در این مورد دریافت نکرده‌اند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل