ورزش

شروع متفاوت استقلال در لیگ بیست و چهارم/ نکونام تغییر روش خواهد داد!

شروع متفاوت استقلال در لیگ بیست و چهارم/ نکونام تغییر روش خواهد داد!

حضور تعدادی بازیکن جدید در جمع نفرات استقلال و ایجاد انگیزه بیشتر برای آبی‌ها در طول این مدت از سوی بازیکنان قدیمی و اعضای کادر فنی این شرایط را در تیم استقلال ایجاد کرده که آبی‌پوشان با وضعیت قدرتمندانه‌ای لیگ برتر را استارت بزنند.

استقلال که در هفته اول با تیم شمس آذر قزوین دیدار می‌کند و باید رودرروی نماینده استان قزوین قرار بگیرد. به همین خاطر از اردوی استقلال خبر می‌رسد تیم نکونام قصد دارد برخلاف سبک معمول تیم های تحت امر سرمربی اش در هفته اول و در خانه حریف یک بازی سراسر هجومی و طوفانی را به نمایش بگذارد.

آبی‌های تهرانی بر این باورند که استارت قدرتمندانه در لیگ برتر مانند فصل پیش که در آبادان تیم صنعت نفت را با نتیجه سه گل زده از پیش رو برداشتند می‌تواند کمک کند تا استقلال در دور جدید رقابت لیگ برتر استارت قدرتمندانه‌ای بزند.

از سوی دیگر بازیکنان استقلال نیز با توجه به شرایط خوب روحی روانی و وضعیت مالی شان (که دریافتی‌های مطلوبی از باشگاه تا این بخش از فصل بدنسازی و تابستانی شان داشته‌اند) از این نظر درصدد هستند تا رضایت مالکان جدید باشگاه و مدیریت آن را جلب کنند تا در ادامه برای پرداخت مبالغ مربوط به قراردادشان از سوی مالکان هلدینگ، مشکلی از این بابت برایشان به وجود نیاید.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا