بوژوویچ: استقلال خوزستان می‌خواهد موفق شود/ می‌توانستیم به باشگاه دیگری برویم ولی… +ویدیو

بوژوویچ: استقلال خوزستان می‌خواهد موفق شود/ می‌توانستیم به باشگاه دیگری برویم ولی… +ویدیو

میودراگ بوژوویچ سرمربی استقلال خوزستان امروز رسما قرارداد خود را امضا کرد و در جلسه معارفه نسبت به شرایط استقلال خوزستان به گفتگو پرداخت.

او در اتبدای صحبت‌های خود عنوان کرد:جا دارد پیش از هر صحبتی از کادرفنی قبلی، سیروس پورموسوی و همکارانشان که تیم را در لیگ نگه‌داشتند تشکر می‌کنم و نباید زحمات آنها را فراموش کنیم.

او درباره امکانات باشگاه استقلال خوزستان گفت: من هنوز اهواز نرفتم و از امکانات آگاه نیستم اما با صحبت‌هایی که شده در جریان قرار گرفتم، کیوان بابادی دوست دارد در کارش موفق باشد و فاکتور مهمی بود که این کار را قبول کنم.

وی افزود: تا جایی که به من اطلاع داده بودند شنیدم که مردم فوتبال دوست دارند و به هر حال اینها دلایل خاصی هستند که ما در جهت مثبت گام برداریم، کادرفنی، مدیرعامل و هیئت مدیره اراده برای موفقیت دارد.

بوژوویچ در ادامه درباره شرایط امضای قرارداد خود گفت: نزدیک بیست روز پیش آمدیم و با باشگاه همکاری کردیم و امروز قرارداد بستیم، می‌توانستیم به باشگاه دیگری برویم ولی وقتی قول دادیم باید به حرف خودمان احترام بگذاریم.

او نقل و انتقالات استقلال خوزستان را مورد بررسی قرار داد و افزود: منتظر بعضی از بازیکنان خارجی خود هستیم و بعضی از آنها مشکل ویزا دارند، با توجه به خریدهایی که کردیم لیست ما جایی ندارد شاید یکی دو بازیکن که باید نسبت به آن مطمئن شویم.

در انتها در واکنش به پیوستن کوین بودلی به خیبر خرم آباد عنوان کرد: او در مورد شرایط نقل و انتقالات استقلال خوزستان عنوان کرد: در مورد کوین بولی باید بگویم که هر بازیکنی آزاد است تا زمانی که امضای نهایی را انجام دهد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل