غیبت نام تهران در ورزشگاه‌های تایید شده برای لیگ برتر؛ سرخابی های سرگردان!

غیبت نام تهران در ورزشگاه‌های تایید شده برای لیگ برتر؛ سرخابی های سرگردان!

امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ در جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر، نام ورزشگاه‌هایی که آماده میزبانی از این مسابقات، در فصل پیش رو هستند اعلام شد.

طبق اعلام داود رفعتی، دبیر ستاد استانداردسازی، ۱۳ ورزشگاه از لحاظ استانداردسازی مورد تایید هستند و می توانند در لیگ بیست و چهارم از تیم ها میزبانی کنند. اما نکته جالب و البته تاسف برانگیز این است که در میان این ورزشگاه ها نام هیچ ورزشگاهی از استان تهران دیده نمی شود. با توجه به اینکه دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس متعلق به شهر تهران هستند و در لیگ نخبگان آسیا حضور دارند برای فوتبال تاسف برانگیز است که پایتخت کشورمان ورزشگاه آماده برای برگزاری مسابقات نداشته باشد.

گفتنی است ورزشگاه آزادی مدت هاست درگیر تعمیرات و بازسازی است و اتمام کار این ورزشگاه زمانبر شده است و همچنین ورزشگاه تختی که اعلام شده بود در این فصل میزبان تیم های استقلال و پرسپولیس خواهد بود از شرایط بدی برخوردار است. از چمن بد و سکوهای نامناسب این ورزشگاه می توان به شرایط بد استادیوم تختی اشاره کرد.

با نبود ورزشگاه مناسب در شهر تهران، تیم های استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در فصل پیش رو به مشکل برخورد کرده اند و مشخص نیست در چه شهری از حریفان خود میزبانی خواهند کرد.

همچنین ببینید: تایید ۱۳ ورزشگاه برای میزبانی در لیگ برتر

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل