مدال نقره المپیک برای مادر کودک ۳ ماهه/ زندگی بعد از بچه‌دار شدن متوقف نمی‌شود +تصاویر

مدال نقره المپیک برای مادر کودک ۳ ماهه/ زندگی بعد از بچه‌دار شدن متوقف نمی‌شود +تصاویر

امبر راتر سه ماه پس از زایمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور یافت و مدال نقره تیراندازی را برای تیم بریتانیا دریافت کرد. امبر ۲۶ ساله نمی‌دانست که همسر و پسرش هم در بین تماشاگران حضور دارند و او را تشویق می‌کنند، تا اینکه پس از کسب مدال نقره ناگهان آنها را در میان جمعیت دید. جیمز و تامی ۳ ماهه روز شنبه از لندن به پاریس پرواز کردند تا امبر را در فینال سورپرایز کنند.

امبر گفت: «خدا را شکر که آنها را ندیدم، زیرا به همه خانواده‌ام گفته بودم نباید بیایید. من فقط باید روی خودم تمرکز کنم و اگر صدای گریه تامی را بشنوم همه چیز تمام می‌شود و تمام تمرکزم معطوف به او خواهد شد.»

جیمز نیز عنوان کرد: «او نمی‌خواست هیچکدام از ما به اینجا بیاییم و ما به تصمیمش احترام گذاشتیم. اما من و تامی دیشب سوار هواپیما شدیم. تعدادی از کارکنان تیراندازی بریتانیا به ما کمک کردند تا مخفیانه به اینجا بیاییم و در این لحظه خاص حاضر شویم. خیلی به این موضوع فکر کردم اما حس کردم هر اتفاقی که بیافتد امبر خوشحال می‌شود که تامی را ببیند، و شاید من را.»

امبر شش هفته پس از به دنیا آوردن تامی در ماه آوریل به تمرینات بازگشت و دوست دارد که مدالش پیامی برای مادران باشد و به آنها بگوید که: «زندگی بعد از بچه‌دار شدن متوقف نمی‌شود».

المپیک پاریس از این نظر رکوردشکن بوده و ۹ مادر بریتانیایی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند، و هلن گلاور و ماتیلدا هاجکینزبرن هم سوپرمادرانی هستند که به تازگی مدال‌های قایقرانی را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل