ورزش

حمله به تاج وسط سخنرانی؛ این مجموعه چطور به دنبال پاکی و صداقت می‌گردد!/ آیا این توهین نیست؟

حمله به تاج وسط سخنرانی؛ این مجموعه چطور به دنبال پاکی و صداقت می‌گردد!/ آیا این توهین نیست؟

یاسر همرنگ داور بازنشسته لیگ برتر در سخنرانی مهدی تاج به شدت از عملکرد فدراسیون فوتبال در زمینه خدمات به داوری انتقاد و اظهار کرد: برای داوری در میانگین ۲۰ بازی ۴ میلیارد و هشتصد تومان در نظر گرفته‌اید که به اندازه نصف هزینه یک بازیکن درجه سه لیگ برتر هم نیست.

این داور بازنشسته گفت: شما گفتید دیده‌تان نسبت به داور مثبت است کجای دیده‌تان مثبت است چون داوران را از مصاحبه محروم کردید و حق ندارند حرف بزنند. کمیته داورانی انتخاب کردید که سه تای آنها لیگ ۲ را در زندگی‌شان ندیده‌اند.

همرنگ افزود: شما گفتید ۲ تا چیز در فدراسیون مهم است یکی تیم ملی و یکی داوران. برای تیم ملی و داوران چه لباسی می‌گیرید و اگر لباس بی‌کیفیتی گرفتید کجا می‌توانند اعتراض کنند. اگر یک داور حرف بزند و مصاحبه کند چه کارش می‌کنید؟ تا یک داور حرف می‌زند محرومش می‌کنید و می‌گویید نباید حرف بزنند. داوران بین‌المللی ما نمی‌توانند حرف بزنند  و مجموعه‌ای که اجازه حرف زدن به دورانش نمی‌دهد کجا دنبال صداقت می‌گردد؟ کجا دنبال پاکی می‌گردد؟

داور بازنشسته فوتبال ایران که بسیار ناراحت به نظر می‌رسید بیان کرد: هیچکس انگار این صحبت‌ها را به آقای تاج نگفته و نمی گذارند ما حرف بزنیم، من که از فوتبال رفتم و از اینجا هم می‌روم.

همرنگ ادامه داد: آقای تاج متاسفانه آنهایی که در امر داوری زیرمجموعه شما هستند گزارش درستی به شما نمی‌دهند اما شما انقدر آدم باهوشی هستید که متوجه باشید حال داوری ما خوب نیست و داوران ما فرسوده شدند. همه جا در سر داوران زدند و وقتی در خانه به ما یکی تو بگوید سرش داد میزنیم. من ۲۵ سال قضاوت کردم و از نونهالان آدم تا لیگ برتر و یک نفر از من در فوتبال طلبکار نیست ولی من از همه از این جهت طلبکارم که سالم کار کردم و در این ۲۵ سال ۵۰۰ میلیون نگرفتم و ۴۳ سالمه این وضع زندگی من است.

داور بازنشسته افزود: آیا در این فوتبال با این همه گردش مالی حق یک داور این است؟ من معلم که برای یک مرخصی باید پدرم درمی‌آید که بتوانم از مدیرم مرخصی بگیرم. چهارشنبه ظهر ندانم جمعه بازی دارم یا نه آیا حق داوری این است؟ داوران بانوان ما ۶ بازی رفتند ۴ میلیون و هشتصد برایش ریختند آیا حق داوری این است؟ شما می‌گویید گفتم پرداخت‌ها را مرتب کنند آیا اصلا پرداختی وجود دارد که بخواهند مرتب کنند؟ ۲۴۰ بازی در لیگ برتر ۴ میلیارد و هشتصد شده. بیژن حیدری بیشترین قضاوت را کرده ۱۰۰ میلیون تومان نگرفته است. ناظر لیگ برتر یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان حق کارش را گرفته آیا این توهین به داوری نیست؟

بیشتر بخوانید: اولتیماتوم رسمی تاج به سرخابی ها؛ استقلال و پرسپولیس ورزشگاه‌ جدید معرفی کنند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا