HoYoVerse جزئیاتی در مورد تأثیر Genshin در Xbox ارائه می دهد

HoYoVerse جزئیاتی در مورد تأثیر Genshin در Xbox ارائه می دهد

Genshin Impact سرانجام پس از سال‌ها همه از سال 2021 بر روی موبایل، رایانه شخصی و پلی استیشن 5 قرار گرفته است. اکنون پس از گذشت سه سال، بازی در نهایت همانطور که در آگوست 2024 اعلام شد بر روی Xbox منتشر خواهد شد. در 20 نوامبر 2024 در Xbox Series X|S منتشر شد.

در یک بحث با Windows Central، HoYoVerse در مورد معامله با Xbox و این واقعیت صحبت کرد که Genshin Impact بسته‌های ویژه درون‌بازی را در روز اول برای مشترکین Xbox Game Pass Ultimate و همچنین بسته‌هایی در به‌روزرسانی‌های نسخه بعدی در اختیار مشترکین قرار دهید. در حالی که Genshin Impact به ایکس‌باکس می‌آید، رسماً تأیید شده است که برای Xbox One عرضه نمی‌شود، اما با استفاده از Xbox Cloud Gaming در دسترس کاربران Xbox One قرار خواهد گرفت. با این حال، برای بازی Genshin Impact از طریق Xbox Cloud Gaming، بازیکنان برای دسترسی به آن به اشتراک فعال Xbox Game Pass Ultimate نیاز دارند.

در حال حاضر، ناشناخته باقی مانده است که بازیکنان چه نوع بسته‌هایی را می‌توانند از دیدن Genshin Impact در Xbox انتظار داشته باشند، مخصوصاً برای کسانی که از آن از طریق Xbox Game Pass Ultimate استفاده می‌کنند. این می تواند هر چیزی باشد، از Banner Pulls گرفته تا Primogems یا سایر مواد مصرفی اولیه، اما در حال حاضر، باید توسط HoYoVerse دیده یا فاش شود.

HoYoVerse به ساخت بازی‌های مختلف گاچا ادامه داده است، اما Genshin Impact همچنان یکی از محبوب‌ترین آنهاست. سال گذشته شاهد انتشار Honkai: Star Rail بودیم و امسال شاهد انتشار Zenless Zone Zero بودیم که فاحش ترین تفاوت با Honkai: Star Rail و Genshin Impact است که دارای چند متقاطع و شباهت در ویژگی ها هستند.

با محبوبیت Genshin Impact، همچنان به‌روزرسانی‌های مکرر دریافت می‌کند و زمینه‌ها و داستان‌های جدیدی را برای کاوش بازیکنان اضافه می‌کند. توسعه دهندگان همچنین به اضافه کردن شخصیت های جدید برای دوست داشتن (یا نفرت) افراد ادامه می دهند و Primogems خود را ذخیره می کنند تا آنها را روی بنرهای خود بکشند.

بازی های دیگر HoYo پس از اینکه Genshin Impact به Xbox Series X|S راه پیدا کرد، این روند را دنبال خواهد کرد. توسعه دهندگان احتمالاً زمانی که آمار مربوط به عملکرد بازی در پلتفرم جدید منتشر شد، در این مورد بحث خواهند کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل