قاب‌های سیلیکونی رسمی آیفون 16 دارای طراحی یکپارچه خواهند بود که نیاز به برش اختصاصی برای دکمه عکسبرداری را از بین می‌برد.

قاب‌های سیلیکونی رسمی آیفون 16 دارای طراحی یکپارچه خواهند بود که نیاز به برش اختصاصی برای دکمه عکسبرداری را از بین می‌برد.

اپل در سال جاری یک دکمه جدید “Capture” را برای همه مدل‌ها یا مدل‌های “Pro” آیفون 16 ارائه می‌کند که با کنترل‌های حرکتی متعدد، هدفی اختصاصی دارد. در حال حاضر گزارش شده است که قاب‌های سیلیکونی رسمی این شرکت برای آیفون 16 دارای طراحی یکپارچه خواهند بود، به این معنی که در کنار آن برشی برای دکمه Capture وجود نخواهد داشت، حتی اگر این دکمه ماهیت خازنی داشته باشد.

قاب‌های آیفون 16 و آیفون 16 پرو دارای طراحی یکپارچه خواهند بود، به این معنی که اپل در قاب‌های رسمی سیلیکونی خود بریدگی ایجاد نخواهد کرد

رویداد ویژه اپل برای معرفی آیفون 16 نزدیک است و کمتر از یک هفته با دستگاه های جدید و ارتقاء آن فاصله داریم. هر دو مدل از این گوشی تغییرات زیادی را به همراه خواهند داشت که ارزش ارتقا را دارد و Apple Intelligence نقش مهمی در این زمینه دارد. از نظر تغییرات سخت افزاری، ما مشتاقانه منتظر دکمه جدید Capture و عملکردهای جدیدی هستیم که در iPhone 16 باز می شود.

گزارش‌های مربوط به دکمه Capture برای آیفون سال گذشته منتشر شد و اکنون بالاخره زمان آن فرا رسیده است که این شرکت برنامه‌های خود را اجرا کند. دکمه Capture هم سطح با قاب مدل‌های آیفون 16 قرار می‌گیرد، زیرا یک دکمه خازنی است، به این معنی که می‌تواند فشارهای سبک‌تر و سخت‌تر را ثبت کند و در عین حال حرکات کشیدن انگشت را نیز حس کند.

دکمه Capture دقیقاً در همان نقطه ای قرار می گیرد که آنتن mmWave در مدل های iPhone 16 فروخته شده در ایالات متحده قرار دارد. اگر با آن آشنایی ندارید، دکمه زیر دکمه جانبی یا پاور قرار می گیرد و احتمالاً شکل دکمه مانند آنتن خواهد بود. از آنجایی که این یک دکمه خازنی است، سازندگان لوازم جانبی شخص ثالث باید در صورتی که کاربران نیاز به دسترسی به عملکرد داشته باشند، یک بریدگی بگذارند. با این حال، اپل رویکرد متفاوتی را انتخاب کرده است زیرا کیس های آن دارای طراحی یکپارچه هستند، به این معنی که این شرکت مکانیسمی در قاب که تفاوت بین فشار دادن دکمه و کشیدن انگشت روی آن را تشخیص می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل