اخبار روزفناوری

حتی قبل از عرضه رسمی Magic V3، Honor از فروش تاشو سامسونگ در اروپا پیشی گرفته است.

حتی قبل از عرضه رسمی Magic V3، Honor از فروش تاشو سامسونگ در اروپا پیشی گرفته است.

سامسونگ اولین کسی بود که گوشی تاشو را معرفی کرد و صنعت گوشی‌های هوشمند را متحول کرد و دیگران را به انتخاب همان دسته دعوت کرد. اگرچه پیشگام بود و در ابتدا پیشرو در بازار باقی ماند، اما جایگاه غول فناوری کره جنوبی به عنوان پیشرو در گوشی های تاشو با شدت گرفتن رقابت متزلزل شد. اگرچه این شرکت تغییرات گسترده‌ای را با گلکسی زد فولد 6 انجام داد و آن را ناجی می‌دانست، اما باز هم برای نجات آن از رقابت رو به رشدی که به نظر می‌رسد آنر شعار می‌دهد، به‌خصوص با Magic V3 که فردا عرضه می‌شود، کافی نبود. . اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که Honor حتی قبل از راه‌اندازی باریک‌ترین دستگاه تاشو، فروش سامسونگ را شکست داده است.

Honor توانسته است از فروش سامسونگ برای گوشی تاشو در دومین بازار بزرگ جهانی پیشی بگیرد و این حتی قبل از رونمایی رسمی است

بعد از اینکه گلکسی زد فولد 6 سامسونگ نتوانست آنچنان که می‌خواست تاثیری ایجاد کند، این شرکت شروع به کار بر روی یک نسخه ویژه گلکسی زد فولد کرد که قرار بود با داشتن نسخه باریک‌تر از مدل اصلی و با داشتن یک نسخه باریک‌تر از مدل اصلی، رقبای خود را به عهده بگیرد. برخی به روز رسانی های امیدوار کننده دوربین اگرچه این نسخه قرار است در این ماه منتشر شود، اما از گزارش اخیر، می‌بینیم که Magic V3 حتی قبل از اینکه عرضه شود، طلسم خود را به نمایش گذاشته است.

براساس Counterpoint Research، Honor موفق شده پیش از عرضه رسمی در نمایشگاه IFA 2024، پیشتاز باشد و سامسونگ را برای بازار اروپا، که دومین بازار بزرگ جهانی در این رده است، با باریک ترین گوشی تاشو شکست دهد. Magic V3 با ضخامت 9.2 میلی‌متری در حال حاضر دارای رکورد برای باریک‌ترین تلفن تاشو و باریک‌تر از نسخه ویژه Z Fold است. شرایط مشخصات و قیمت.

تحقیق بیشتر نشان می‌دهد که چگونه سامسونگ با عرضه Magic V3 تنها با چالش حفظ خود در اروپا روبرو نمی‌شود، بلکه به نظر می‌رسد این مبارزه به چین نیز کشیده شود، جایی که هوآوی و سایر برندهای محلی در آن قرار دارند. رهبری را بر عهده گرفت. برای توضیح اینکه Honor چگونه در بازار به شدت در حال رشد است، به اشتراک گذاشت؛

d8add8aadb8c d982d8a8d984 d8a7d8b2 d8b9d8b1d8b6d987 d8b1d8b3d985db8c magic v3d88c honor d8a7d8b2 d981d8b1d988d8b4 d8aad8a7d8b4d988 d8b3d8a7 66d8975137060

HONOR agive به بازارهای اروپا و آسیا و اقیانوسیه گسترش یافت و باعث افزایش 455 درصدی محموله های تاشو جهانی در سه ماهه دوم 2024 شد که بزرگترین رشد سالانه در بین همه برندها بود. HONOR بازارهای خارج از چین را با Magic V2 فوق باریک خود که ضخامت آن در حالت تا شدن کمتر از 10 میلی متر است، هدف قرار داده است. در سه ماهه دوم 2024، HONOR Magic V2 پرفروش‌ترین کتاب از نوع تاشو در تمام مناطق بود، به استثنای چین، جایی که هوآوی در آن تسلط دارد.

با توجه به اینکه Honor’s Magic V3 بطور متمایز جایگاه خود را نشان می دهد و سایر تلفن های تاشو نیز رقابتی جدی برای سامسونگ ایجاد می کنند، ممکن است این شرکت مجبور شود هر سال به جای تکرارهای کوچک، نوآوری کند و بر ارتقای انقلابی تمرکز کند و ممکن است نیاز به تغییر استراتژی قیمت گذاری خود داشته باشد. جایگاه خود را در بازار حفظ کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا