Anchorage پشتیبانی نگهبانی بیت کوین L2 Stacks را اعلام کرد

Anchorage پشتیبانی نگهبانی بیت کوین L2 Stacks را اعلام کرد

بانک دارایی دیجیتال Anchorage از طریق مشارکت با Stacks گام بزرگی در گسترش خدمات نگهداری نهادی خود در اکوسیستم لایه 2 بیت کوین برداشته است.

Stacks (STX) یک راه حل پیشرو L2 در بیت کوین است (BTC) که اخیراً با ارتقای ناکاموتو. این مشارکت، Stacks را به اولین پلتفرمی تبدیل می‌کند که Anchorage Digital Bank N.A. را ادغام می‌کند و به دارندگان STX امکان دسترسی به خدمات نگهداری را می‌دهد.

در یک اطلاعیه در 4 سپتامبر، Anchorage Digital اعلام کرد که پشتیبانی از نگهبانی رمزارز را برای STX اضافه کرده است و ورود رسمی آن به اکوسیستم بیت کوین L2 را نشان می دهد.

«لایه‌های 2 مانند Stacks در حال پیشبرد چشم‌انداز جدیدی برای اکوسیستم بیت‌کوین هستند و مؤسسات نیز به آن توجه می‌کنند. همانطور که اکوسیستم رمزنگاری همچنان در حال گسترش است، ما متعهد به ارائه دسترسی ایمن، ایمن و تنظیم شده به شبکه های نوآورانه مانند Stacks هستیم. ما خوشحالیم که از طریق Anchorage Digital Bank N.A دسترسی به حضانت واجد شرایط برای Stacks را ارائه می دهیم.”

ناتان مک کاولی، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران Anchorage Digital

اکوسیستم رو به رشد بیت کوین L2

بیت کوین به عنوان برترین دارایی دیجیتال، با افزایش تقاضای سازمانی در ماه های اخیر، همچنان بر بازار تسلط دارد. بخشی از این شناخت و تقاضا در بحبوحه فرصت‌های جدید از طریق شبکه‌های لایه 2 ایجاد شده است – اکوسیستم بازار بیت کوین که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند یک فرصت بزرگ است.

شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر از چندین پروژه بیت کوین L2 حمایت کرده اند. طبق گزارش اخیر، بیش از 94.6 میلیون دلار یا 42.4 درصد از سرمایه گذاری ها در فضای L2 به پروژه های ساخت راه حل بیت کوین L2 در سه ماهه دوم سال 2024 اختصاص یافت.

از آنجایی که پروژه های بیشتری به دنبال افزایش مقیاس پذیری بیت کوین و کمک به گسترش ابزار بیت کوین هستند، بازار به موارد استفاده جدید چشم دوخته است. Stacks که شبکه اصلی خود را در سال 2021 راه اندازی کرد، یکی از پروژه هایی است که کارشناسان می گویند می تواند اکوسیستمی با سرمایه نهفته تخمینی بیش از 800 میلیارد دلار را باز کند.

ارتقای ناکاموتو پروژه برای باز کردن قفل برنامه های مالی غیرمتمرکز در بیت کوین بسیار مهم است. توکن sBTC آن در بیت کوین DeFi، بازی و سایر برنامه ها بسیار مهم است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل