Mortal Kombat 1: Khaos Reigns تریلر جدیدی برای Sektor دریافت می کند

Mortal Kombat 1: Khaos Reigns تریلر جدیدی برای Sektor دریافت می کند

امروز، Warner Bros. Games تریلری کاملاً جدید از منتشر کرد. به‌روزرسانی Khaos Reigns برای Mortal Kombat 1، که Sektor، یکی از جنگنده‌های آینده را به نمایش می‌گذارد. Sektor یکی از شش شخصیت قابل بازی است که با الحاقیه جدید به بازی اضافه می‌شود و تریلر حرکت‌ها و توانایی‌های Sektor و همچنین داستان Sektor را در Mortal Kombat 1 به نمایش می‌گذارد.

در این تریلر جدید، ما می‌توانیم سلاح‌های مرگبار سکتور و تخصص او در استفاده از آن‌ها را ببینیم، مانند قابلیت استفاده از شعله‌افکن، حملات موشکی و حتی راکت‌ها برای نابود کردن حریفش. به طور خاص، رانشگرهای راکت می توانند تحرک بیشتری را برای سکتور فراهم کنند و به او اجازه می دهند چند ثانیه در هوا حمله کند در حالی که معلق است. این تریلر کوتاه همچنین اضافه شدن آینده Animalities را به نمایش می‌گذارد و به صراحت حیوانیت Sektor را در Mortal Kombat 1: Khaos Reigns نشان می‌دهد.

در مقایسه با برخی از شخصیت‌های دیگر در Mortal Kombat 1، فیتالیتی Sektor نسبتاً اهلی است. در حالی که دیده می‌شود که او هنوز در حال شکستن استخوان‌های حریفش است، اما به اندازه شخصیت‌های دیگر، مانند Scorpion یا Mileena، غم و اندوه زیادی وجود ندارد.

این تریلر سه دقیقه است و به بازیکنان نگاهی اجمالی به سبک مبارزه او و همچنین داستان مشارکت او در فرهنگ Lin Kuei می دهد. هم مادر و هم پدرش اعضای حیاتی دوران جدید خدای آتش لیو کانگ بودند که به ترتیب جنگجو و زره پوش بودند. داشتن هر دوی آنها به عنوان دارایی در زندگی به او کمک کرد تا با مهارت هایی که از هر دو والدین منتقل شده است، به جنگجوی شدید و آتشین امروزی تبدیل شود.

این تریلر سه دقیقه ای حیوانیت سکتور را نشان می دهد، جایی که او می تواند به یک کرگدن تبدیل شود تا حریف خود را گول بزند و آنها را برای همیشه تمام کند. در حالی که Khaos Reigns یک به‌روزرسانی پولی برای Mortal Kombat 1 است، افزودن Animalities برای همه بازیکنانی که می‌خواهند از آن‌ها استفاده کنند رایگان نبوده و رایگان خواهد بود.

Mortal Khaos Kombat 1: Reigns در 24 سپتامبر 2024 در دسترس خواهد بود. با انتشار Sektor و به‌روزرسانی رایگان Animalities برای همه بازیکنان، صرف نظر از اینکه مالک Khaos Reigns هستند یا خیر، به آن دسترسی خواهند داشت. این بروزرسانی به صورت دیجیتالی در ساعت 8 صبح PDT / 10 AM CDT / 11 AM EDT برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی منتشر خواهد شد. کسانی که پیش‌سفارش می‌دهند، چهار پوسته جدید دریافت خواهند کرد. بر اساس زیبایی‌شناسی کلاسیک قبلی، مانند Wedding Scorpion، Empress Mileena، و Ultimate Mortal Kombat 3 نسخه‌های Noob Saibot و Sub-Zero.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل