اخبار روزفناوری

پیش نمایش عملی Little Nightmares III Gamescom – Surviving Together

پیش نمایش عملی Little Nightmares III Gamescom – Surviving Together

سری Little Nightmares یکی از منحصربفردترین فرنچایزهای بازی است که امروزه اجرا می شود، دارای گیم پلی است که به طرز ماهرانه ای بازی پلتفرم و حل پازل را با فضایی وحشتناک ترکیب می کند که هر ماجراجویی را به شدت متشنج می کند. با این حال، پس از ورود دوم به این سری، به نظر می رسید که فرنچایز برای همیشه در حال تغییر است. توسعه‌دهنده اصلی استودیوی Tarsier پس از خرید توسط Embracer، حق امتیاز را پشت سر گذاشت و مشعل را به Supermassive Games، استودیویی که به خوبی در بازی‌های ترسناک مهارت دارد، برای توسعه Little Nightmares III واگذار کرد.

در طول گیمزکام امسال، من این شانس را داشتم که بازی را امتحان کنم، یک شخصیت جدید به نام Alone را کنترل کنم، و با دیگری به نام Low که توسط بازیکن دیگری کنترل می‌شود، همکاری کنم تا از شر Candy Factory وحشتناک و بانوی پیری که به نظر می‌رسید قصدش را داشته باشند، فرار کنم. خوردن این دو از همان ابتدای دمو، شکی وجود نداشت که من در حال بازی کردن یک بازی Little Nightmares بودم. همه چیز در جای درست قرار داشت: شخصیت ها، اتمسفر، لحن و گیم پلی. با توجه به سوئیچ استودیوی توسعه، این به هیچ وجه تضمینی نبود، بنابراین Bandai Namco، صاحب IP، قطعاً انتخاب درستی انجام داد و Supermassive Games را برای توسعه بازی انتخاب کرد.

تجربه Little Nightmares III اگرچه بسیار آشناست، اما تفاوت‌های مهمی با نسخه‌های قبلی خود دارد. برای شروع، هم Alone و هم Low می توانند از اسلحه، آچار، و تیر و کمان برای شکست دادن دشمنان و تکمیل پازل های خاص مانند فعال کردن ابزارها، زدن سوئیچ های غیرقابل دسترس و غیره استفاده کنند. با این حال، بزرگ‌ترین تغییر، معرفی مکانیک‌های تعاونی است که باید تا حدی روی تجربه تأثیر بگذارد.

“Should” کلمه مناسبی برای استفاده در این مرحله است، زیرا نسخه ی نمایشی Little Nightmares III Candy Factory کار بسیار خوبی انجام داد و نشان داد که چگونه بازی بدون دردسر بخشی از مجموعه است، اما کار بسیار ضعیف تری را انجام داد و نحوه همکاری را برجسته کرد. روی تجربه تاثیر می گذارد معدود معماهایی که نیاز به همکاری دو بازیکن داشتند، مانند باز کردن رنده‌های سنگین یا جابجایی وسایل برای رسیدن به مناطق جدید، به‌طور خاصی الهام‌بخش به نظر نمی‌رسند و ممکن است به راحتی پازل‌های تک نفره نیز باشند، با برخی تغییرات. در غیر این صورت، مکانیک های Co-op بیشتر مانع بودند، زیرا در طول یک سکانس مخفی کاری که در دفتری تنظیم می شد که در آن Alone و Low مجبور بودند مخفیانه از کنار خانم مسن فوق الذکر برای مثال زدن بگذرند، به هم ریختگی و شروع مجدد کار آسان تر بود. دنباله از ابتدا امیدواریم نمایش‌های آینده کار بسیار بهتری انجام دهند.

برای بقیه، همانطور که گفته شد، در زمان کوتاهی که با Little Nightmares III داشتم، طبق معمول کار بود. روی سکوها پریدم. چند پازل ساده را با کمک مواردی که در اطراف پیدا شده بود تکمیل کردم. من با پنهان شدن یا فرار دیوانه وار از خطر اجتناب کردم. همه اینها باید طرفداران سریال را کمی خوشحال کند. علیرغم خروج استودیو Tarsier، نمی توان انکار کرد که این سریال در دستان بسیار توانمندی است که کاملاً درک می کنند که چه چیزی این سریال را عجیب و غریب می کند.

d9bedb8cd8b4 d986d985d8a7db8cd8b4 d8b9d985d984db8c little nightmares iii gamescom surviving together 66d83718085ef

Little Nightmares III برای سال 2025 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ برنامه ریزی شده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا