اخبار روزاقتصاد

بیت کوین و آلت کوین ها در آستانه صعود هستند؟ انتظار می رود فدرال رزرو آمریکا کاهش 0.5 درصدی نرخ بهره را اعلام کند

بیت کوین و آلت کوین ها در آستانه صعود هستند؟ انتظار می رود فدرال رزرو آمریکا کاهش 0.5 درصدی نرخ بهره را اعلام کند

  • کاهش نرخ مورد انتظار فدرال رزرو ممکن است بیت کوین و آلت کوین ها را تقویت کند و باعث افزایش احتمالی بازار شود.
  • علی‌رغم الگوهای تاریخی، روندهای فعلی نشان می‌دهند که بیت کوین ممکن است رکود معمول سپتامبر را به چالش بکشد.

به گفته تحلیلگران سیتی، فدرال رزرو ایالات متحده انتظار می رود در نشست آتی خود کاهش 50 واحدی نرخ بهره را اعلام کند که بر اساس داده های اخیر بازار کار است. پیش بینی می شود که داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده 125000 شغل جدید را در ماه اوت با نرخ بیکاری 4.3% نشان دهد.

به دنبال به‌روزرسانی اخیر CNF در مورد اینکه آیا یک معکوس بیت کوین در حال ورود است یا خیر، سه آلتکوین که باید برای نگهداری در نظر گرفته شوند پیشنهاد شد. پیش بینی کاهش قابل توجه نرخ، بحث هایی را در مورد افزایش احتمالی قیمت بیت کوین و آلت کوین به راه انداخته است.

کاهش نرخ فدرال رزرو می تواند رمز ارزها را در میان تغییرات بازار تقویت کند

نرخ‌های بهره پایین‌تر اغلب باعث افزایش احساسات بازار، ریسک اشتهای سرمایه گذاران را افزایش می دهد. با توجه به اینکه فدرال رزرو احتمالاً سیاست های پولی را بیشتر کاهش می دهد، ناظران بازار به تأثیر مثبت بر قیمت ارزهای دیجیتال خوشبین هستند.

با این حال، علیرغم عملکرد ضعیف تاریخی بیت کوین در ماه سپتامبر، روندهای اخیر و داده های درون زنجیره ای احتمال نادیده گرفتن این الگو را نشان می دهد که به طور بالقوه منجر به نتایج معاملات مثبت برای BTC در سپتامبر امسال می شود.

در همین حال، بازده اوراق قرضه 10 ساله ایالات متحده با 1.94 درصد کاهش به 3.836 درصد رسید و قیمت اتریوم با 1.7 درصد کاهش به 2463 دلار رسید. این داده‌ها می‌تواند فدرال رزرو را به سمت اتخاذ رویکردی ملایم‌تر برای برنامه‌های نرخ سیاست خود سوق دهد و تمرکز خود را از تورم به حمایت از کندی بازار کار تغییر دهد.

از هم اکنون، Altcoin دارای عرضه در گردش 123,175 ALT از مجموع عرضه 134,063 ALT است. بیت کوین (BTC) با کاهش 2.08% در روز گذشته و 2.22%<57,886.61 دلار معامله می شود. /strong> در هفته گذشته. نمودار قیمت BTC را در زیر ببینید.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا