اخبار روزفناوری

به روز رسانی جدید Fallout 76 Milepost Zero راه اندازی شد

به روز رسانی جدید Fallout 76 Milepost Zero راه اندازی شد

آخرین به‌روزرسانی برای Fallout 76 منتشر شده است، با بازیکنانی که اکنون می توانند Milepost Zero را کاوش کنند، یک به روز رسانی کاملا رایگان برای بازیکنان Fallout 76 در تمام پلتفرم ها. این به روز رسانی Legendary Crafting و همچنین C.A.M.P جدید را معرفی می کند. ویژگی به نام Best Builds، و همچنین بهینه‌سازی‌هایی در سیستم مبارزه برای لذت‌بخش‌تر کردن آن. علاوه بر این به‌روزرسانی‌ها، برای بازیکنان Fallout 76 یک جستجوی جدید برای کاوش در Milepost Zero وجود خواهد داشت، جایی که آنها باید با برهمن خود به سفر بروند و خدمات تحویل کاروان را در Skyline Valley آغاز کنند.

خط جستجوی جدید “A Bump in the Road” نامگذاری خواهد شد، که همانطور که در بالا توضیح داده شد بازیکنان را به سفر می برد تا خدمات تحویل خود را در سراسر منطقه Shenandoah داشته باشند در حالی که باید با مهاجمان و موجودات مبارزه کنند. در این خط جستجو، بازیکنان می‌توانند همراهان حرفه‌های مختلف را جذب کنند و سپس می‌توانید برای ساختن پایگاه شخصی خود که در آن جوایزی دریافت می‌کنید، ادامه دهید.

برای اینکه بازیکنان بتوانند از Legendary Crafting استفاده کنند، باید بتوانند مودهایی را به دست آورند که می‌توانند با مبادله مود افسانه‌ای با بازیکن دیگری یا با حذف موارد افسانه‌ای که نمی‌خواهید، به دنده مجهز شوند. که مود مورد نظر را روی خود دارند. این به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تجهیزات خود را ارتقا دهند و از ارتقاهای خود استفاده بهتری به آنها بدهد.

علاوه بر کاردستی افسانه‌ای، سیستم بهترین سازه‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد تا C.A.M.P.های دیگر بازیکنان را ارسال کنند، بازدید کنند و رتبه‌بندی کنند.

یکی از آخرین چیزهایی که به این به‌روزرسانی Fallout 76 اضافه می‌شود، فصل 18: Country Road است. در این فصل، بازیکنان می‌توانند پاداش‌های جدیدی از صفحات فصل‌ها مانند Blue Ridge Power Armor و همچنین Weapon Points و آیتم‌های C.A.M.P با موضوع جدید را باز کنند.  این به روز رسانی جدید با یک نقشه راه چهار ماهه همراه با آپدیت اصلی و فصل بعدی در دسامبر ارائه می شود. قبل از آن، بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که جشن‌های روز Fallout در ماه اکتبر برگزار می‌شود و مهاجمان در ماه نوامبر برمی‌گردند، که باعث می‌شود آن را به یک سه ماهه انباشته برای بازیکنان Fallout 76 تبدیل کنند.

Fallout 76 Milepost Zero update

برای نمایش آخرین به‌روزرسانی، Bethesda Softworks یک تریلر را منتشر کرده است که به بازیکنان نشان می‌دهد از به‌روزرسانی Milepost Zero چه انتظاری دارند. تقویم انجمن، که در وب‌سایت Bethesda برای تماشای بازیکنان در دسترس است، به جزئیات بیشتری در مورد برخی از رویدادهایی که بازیکنان در آینده نزدیک انتظار دارند می‌پردازد.

d8a8d987 d8b1d988d8b2 d8b1d8b3d8a7d986db8c d8acd8afdb8cd8af fallout 76 milepost zero d8b1d8a7d987 d8a7d986d8afd8a7d8b2db8c d8b4d8af 66d78e4f73db5

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا