اخبار روزفناوری

اچ پی از لپ تاپ اینتل Core Ultra 200V OmniBook Ultra Flip 14 رونمایی کرد. شروع از 1499 دلار

اچ پی از لپ تاپ اینتل Core Ultra 200V OmniBook Ultra Flip 14 رونمایی کرد. شروع از 1499 دلار

HP از جدیدترین لپ‌تاپ OmniBook Ultra Flip 14 خود رونمایی کرد که پردازنده‌های مرکزی Lunar Lake اینتل “Core Ultra 200V” را در خود جای داده و زبان طراحی منحصر به فردی دارد.

HP برای پیوستن به مهمانی Core Ultra 200V “Lunar Lake” اینتل با جدیدترین OmniBook Ultra Flip 14 که هم زیبایی و هم کیفیت را ارائه می دهد

به جرات می توان گفت که هر فروشنده اصلی لپ تاپ در حال پریدن به باند “Lunar Lake” اینتل است و پس از شرکت هایی مانند Dell، HP تصمیم گرفته است که از طریق جدیدترین OmniBook Ultra Flip 14 که اکنون عرضه شده است، امور را در دست بگیرد. با قدرت ارائه شده توسط اینتل Core Ultra 2 SKU، و از نظر ظاهری، اینتل در راه است تا رقابت سختی را برای شرکت هایی مانند AMD و Qualcomm، به ویژه در بخش عملکرد هوش مصنوعی ارائه دهد.

با شروع مشخصات OmniBook Ultra Flip 14، انتظار می‌رود این لپ‌تاپ دارای طعم‌های مختلف CPU باشد و این امکان را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد که از بین طیف گسترده‌ای از استخرهای CPU انتخاب کنند. این شامل مدل‌های پیشرفته مانند Core Ultra 9 288V، Core Ultra 7 258V، و Core Ultra 7 256V، تا Core Ultra 5 226V می‌شود.  اگر علاقه مند به نگاهی دقیق به Lunar Lake از جمله مشخصات پردازنده های فوق الذکر هستید، پیشنهاد می کنیم به پست ما مراجعه کنید اینجا. به جرات می توان گفت که HP گزینه های گسترده ای را در اختیار بازارها قرار داده است.

OmniBook Ultra Flip 14 همانطور که از نامش پیداست دارای فرم فاکتور 2 در 1 است که احتمالاً یکی از معدود نسخه هایی است که در سری لپ تاپ های Lunar Lake اینتل وجود دارد. این لپ‌تاپ با طرح‌های رنگی Eclipse Grey و Atmospheric Blue از طراحی فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و فرم فاکتور آن قابلیت حمل را به سطح جدیدی می‌برد، به‌ویژه وقتی صحبت از فضای کاری محدود به میان می‌آید. در اینجا آمده است که چگونه HP قصد دارد مصرف کنندگان خود از ویژگی های گنجانده شده در OmniBook Ultra Flip 14 استفاده کنند،

در سطح بالایی، OmniBook Ultra Flip 14 جدید برای توانمندسازی سازندگان فریلنسر برای کار و ایجاد متفاوت طراحی شده است. این فرم فاکتور جدید از HP برای کار و ایجاد با هوش مصنوعی در چندین فاکتور ساخته شده است.

  • طراحی: از قلم و جوهر برای ایجاد، ویرایش، و طرح از هر جایی/هنگام حرکت در طراحی شیک و باریک 360 استفاده کنید.
  • امنیت: از هر کجا با بهترین امنیت ایجاد کنید – مجهز به پلتفرم امنیتی HP’s Wolf و با ارتقاء عملکرد عمده، مجهز به پردازنده‌های Intel Core Ultra Series 2.
  • عملکرد: برای بهینه‌سازی عملکرد نسل نسبت به نسل، همراه با گرافیک بهبود یافته، با اینتل مهندسی شده است.
  • شخصی‌سازی: شامل HP AI Companion، یک دستیار هوش مصنوعی داخلی شخصی است که کارهای روزمره شما را برای سطح بیشتری از شخصی‌سازی ارتقا می‌دهد.

با حرکت به تنظیمات حافظه و ذخیره سازی، OmniBook Ultra Flip 14 از حافظه داخلی LPDDR5x-8533 پشتیبانی می کند، همچنین در یک سیستم دو کاناله، به مصرف کنندگان اجازه می دهد 16 گیگابایت/32 گیگابایت حافظه را تجهیز کنند که برای مدرن مناسب است. محاسبات روز، و حتی مطابق با گواهینامه مایکروسافت Copilot + PC. این لپ‌تاپ تا 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی PCIe Gen 4 را امکان‌پذیر می‌کند، با پیکربندی پایه در 512 گیگابایت، که باز هم برای موارد استفاده فعلی کافی است.

صفحه نمایش همان چیزی است که در OmniBook Ultra Flip 14 متمایز است، زیرا این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 3K OLED 14 اینچی است که نه تنها قابلیت چند لمسی را فعال می کند، بلکه نرخ تازه سازی 120 هرتز را با پشتیبانی از VRR ارائه می دهد. جدای از این، این لپ تاپ با روشنایی 500 نیت و 100٪ طیف رنگی DCI-P3 ارائه می شود که بهترین کیفیت نمایشگر را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

برای اتصال به شبکه و پورت، لپ‌تاپ از Wi-Fi7 و بلوتوث 5.4 پشتیبانی می‌کند و دارای 2 پورت Thunderbolt 4 (USB Type-C) با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه است که به DisplayPort 2.1 و یک اتصال PD اختصاصی مجهز شده‌اند. OmniBook Ultra Flip 14 همچنین یک پورت USB Type-C 10Gbps را ارائه می دهد که از DisplayPort 1.4a و انتقال انرژی پشتیبانی می کند.

منبع تصویر: HP

یکی از مزیت‌های کلیدی پلتفرم Lunar Lake اینتل، ارقام مصرف انرژی قابل توجه آن است، و با توجه به اینکه OmniBook Ultra Flip 14 به یک باتری 64 وات ساعتی مجهز است، مطمئناً عمر طولانی خواهد داشت و احتمالاً بیش از 20 ساعت را ارائه می‌کند. از عمر باتری HP هنوز ارقام رسمی را فاش نکرده است، اما در صورت دریافت ارقام عملکرد، ما مراقب هستیم و به روز رسانی خواهیم کرد.

d8a7da86 d9bedb8c d8a7d8b2 d984d9be d8aad8a7d9be d8a7db8cd986d8aad984 core ultra 200v omnibook ultra flip 14 d8b1d988d986d985d8a7db8cdb8c daa9d8b1 66d761f22d066

به طور کلی، OmniBook Ultra Flip 14 یک نسخه خوب است زیرا زرادخانه لپ‌تاپ HP را با پردازنده‌های Core Ultra 200 ولت تزئین می‌کند و سازنده را در این بخش بسیار رقابتی‌تر می‌کند. از نظر قیمت، انتظار می‌رود OmniBook Ultra Flip در اواخر سپتامبر 1499.99 دلار باشد، در حالی که مصرف‌کنندگان باید 1699.99 دلار به عنوان حق بیمه برای مدل پیش‌سفارش بپردازند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا