اخبار روزاقتصاد

Avalanche بزرگترین ارتقاء شبکه را از زمان mainnet اعلام کرد

Avalanche بزرگترین ارتقاء شبکه را از زمان mainnet اعلام کرد

Avalanche یک ارتقاء شبکه بزرگ را اعلام کرده است زیرا پلتفرم بلاک چین با عملکرد بالا به رشد بیشتر در اکوسیستم رمزنگاری چشم دوخته است.

تیم Avalanche (AVAX) راه‌اندازی آتی Avalanche9000 را فاش کرد که آنها آن را “بزرگ‌ترین ارتقاء شبکه” از زمان اولین شبکه اصلی پلت فرم بلاک چین در سپتامبر 2020. طبق پست وبلاگ، Avalanche9000 به زودی در testnet در دسترس خواهد بود.

Avalanche9000 testnet به زودی

Avalanche یک بلاک چین بسیار مقیاس پذیر و انعطاف پذیر ارائه می کند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه های غیرمتمرکز را در یک شبکه سریع و کم هزینه بسازند و مستقر کنند.

هدف این پلتفرم ایجاد یک شبکه چند زنجیره‌ای است که از زنجیره‌های لایه 1 یا زیرشبکه‌های متصل بهره می‌برد تا مقیاس‌بندی کل شبکه را تسهیل کند.

Avalanche9000 قرار است راه‌اندازی زیرشبکه‌های Avalanche را با ایجاد امکان اقتصادی برای توسعه‌دهندگان برای راه‌اندازی این L1 تسریع کند. این ارتقاء همچنین زنجیره‌های قابل تنظیمی را معرفی می‌کند که زمان ورود پروژه‌ها به بازار را سرعت می‌بخشد.

علاوه بر شبکه آزمایشی Avalanche9000، Avalanche قصد دارد ابزارها و اسناد لازم را برای کاربران منتشر کند تا L1 های خود را در شبکه راه اندازی کنند. این ارتقا همچنین شامل تغییرات کلیدی شبکه همانطور که در پیشنهادات مختلف ذکر شده است، و همچنین مشوق های توسعه دهندگان و راه اندازی شرکا خواهد بود.

زیر شبکه Avalanche چیست؟

یک زیرشبکه Avalanche یک زنجیره یا شبکه با قوانین خاص خود در مورد عضویت، توکنومیک و لایه اجرا است. زیرمجموعه اعتباردهنده ها در شبکه با هم کار می کنند تا در مورد یک یا چند زنجیره ساخته شده به توافق برسند. این ساختار به Avalanche اجازه می دهد تا یک تجربه یکپارچه را برای کاربران ارائه دهد.

برخی از راه‌اندازی‌های اصلی Avalanche L1 عبارتند از Deloitte، DeFi Kingdoms، Gunzilla Games، MapleStory، Shrapnel و SK Planet.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا