اخبار روزفناوری

Warhammer 40,000: Space Marine 2 بدون DRM یا Microtransactions

Warhammer 40,000: Space Marine 2 بدون DRM یا Microtransactions

Denuvo DRM یکی از شناخته شده ترین و منفورترین نرم افزارها در صنعت بازی است. این برای محافظت از بازی ها در برابر دزدی دریایی استفاده می شود که در دنیای پر از محتوای دیجیتال رایج است. Denuvo ده سال است که در بازار وجود دارد و به طور فزاینده ای بحث برانگیزتر شده است، زیرا مردم را از دستکاری محصول و در دسترس قرار دادن آن برای دزدی دریایی و همچنین جلوگیری از تقلید بدون مجوز جلوگیری می کند. وارهمر 40,000: Space Marine 2 یکی از مورد انتظارترین بازی ها است و تصمیم گرفته است که Denuvo DRM یا هر جایگزین دیگری برای DRM را ادامه ندهد. این اطلاعات در پرسش و پاسخ در وب‌سایت Saber Games پست شده است که برخی از موضوعات مهم مانند حضور ریزتراکنش‌ها را مورد بحث قرار می‌دهد.

پرسش‌های متداول بسیاری از جزئیات مهم را در مورد انتشار آتی Space Marine 2 پوشش می‌دهد، بازی که قبلاً به دلیل لو رفتن ساخت یک توسعه‌دهنده مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، بسیاری از آن عبور کرده‌اند و اکنون مشتاقانه منتظر تاریخ انتشار بازی هستند که قرار است در 9 سپتامبر 2024 برگزار شود.

Space Marine 2 release timesعلاوه بر عدم وجود DRM، Space Marine 2 به جز DLC لوازم آرایشی پولی، هیچ ریزتراکنشی را ارائه نخواهد کرد. با این حال، این کاملا اختیاری است و هیچ ویژگی پرداخت به برد در Space Marine 2 وجود نخواهد داشت. همانطور که در تایید شده است، ” dlc drm warhammer space marine eac anti-cheat>

برای کسانی که بیشتر به جنبه گرافیکی چیزها علاقه مند هستند، در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ردیابی پرتو وجود ندارد، اما DLSS2/FSR2 در روز اول برای کسانی که می توانند از آن استفاده کنند در دسترس خواهد بود، و DLSS3/FSR3 بعداً منتشر خواهد شد. در سال علاوه بر این، توسعه دهندگان قصد دارند بازی را برای Steam Deck در اواخر سال بهینه کنند. متأسفانه، بازی قرار است از نمایشگرهای فوق عریض و فوق عریض در روز عرضه پشتیبانی نکند. این مشکل در بازی قبلی Warhammer 40,000 پس از مدتی با یک پچ اختصاصی حل شد.

در حالی که Warhammer 40,000: Space Marine 2 در روز اول در GeForce Now در دسترس خواهد بود، در آینده قابل پیش‌بینی برای Xbox Game Pass عرضه نخواهد شد. با توجه به GeForce Now، این بازی دارای ذخیره‌های بین پلتفرمی کاملاً کاربردی و پیشرفت آفلاین خواهد بود، اما کسانی که می‌خواهند حالت Operations را بازی کنند، برای دسترسی به آن به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارند.

آتش دوستانه در هیچ حالت بازی ظاهر نمی شود، اما سرورهای PvP اختصاصی برای کسانی که می خواهند در آن شرکت کنند وجود خواهد داشت. سرورهای اختصاصی برای مناطق NA، LATAM و SIE خواهند بود. همانطور که انتظار می رفت، هیچ پشتیبانی LAN برای PvE/PvP وجود ندارد.

warhammer 40000 space marine 2 d8a8d8afd988d986 drm db8cd8a7 microtransactions 66d7460ade07d

برای کسانی که در مورد Space Marine 2 کنجکاو هستند، این بازی نیازی به بازی اولی ندارد تا از این بازی لذت ببرند، علیرغم برخی از شخصیت‌های بازگشته از بازی اول.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا