Pixel 9a ظاهراً دارای Tensor G4 است، اما از فناوری بسته‌بندی ضعیفی برای کمک به Google در صرفه‌جویی در هزینه‌ها به همراه مودم قدیمی‌تر استفاده می‌کند.

Pixel 9a ظاهراً دارای Tensor G4 است، اما از فناوری بسته‌بندی ضعیفی برای کمک به Google در صرفه‌جویی در هزینه‌ها به همراه مودم قدیمی‌تر استفاده می‌کند.

میان رده بعدی گوگل، پیکسل 9a، قرار است سال آینده عرضه شود، اما اطلاعات فاش شده در حال حاضر آغاز شده است. ظاهراً اولین نمونه اولین نگاه از این گوشی را به نمایش گذاشت و دارای طراحی بسیار متفاوت نسبت به پرچمدار نسل فعلی این شرکت، و اکنون، ما متوجه شدیم که این تلفن هوشمند خاص نیز مانند پسرعموهای گران قیمت خود به Tensor G4 مجهز خواهد شد. تنها تفاوت این است که، طبق آخرین گزارش، این چیپست از فناوری بسته‌بندی پایین‌تری نسبت به آنچه که گوگل برای پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و ​​پیکسل 9 پرو XL استفاده کرده است، استفاده می‌کند و احتمالاً در هزینه‌های قطعات صرفه‌جویی می‌کند و قیمت آن را کاهش می‌دهد. Pixel 9a رقابتی تر است.

تنسور G4 که Pixel 9a را تامین می‌کند، طبق گزارش‌ها از فناوری «بسته یکپارچه روی بسته» بهره می‌برد که آن را از چیپست موجود در مدل‌های گران‌تر پایین‌تر می‌کند

Tensor G3 نیز دو نوع داشت که نشان می‌دهد این اولین بار نیست که گوگل این ترفند را انجام می‌دهد. طبق گفته‌های Android Authority، Tensor G4 پیکسل 9a آینده از IPoP یا بسته‌بندی مجتمع روی بسته سامسونگ استفاده می‌کند که آن را از بسته‌بندی سطح پنل FOPLP یا Fan-Out که برای نسخه دیگر استفاده می‌شود، پایین‌تر می‌سازد. به طور خلاصه، IPoP باعث می‌شود Tensor G4 داغ‌تر شود در حالی که اندازه قالب ضخیم‌تری دارد و تنها مزیت آن برای Google این است که تولید انبوه آن ارزان‌تر است.

در حالی که نباید انتظار تفاوت‌های عملکردی عمده بین Pixel 9a و خانواده Pixel 9 گوگل را داشته باشیم، توجه داشته باشید که تفاوت در فناوری‌های بسته‌بندی به این معنی است که Tensor G4 می‌تواند به سرعت به محدودیت‌های حرارتی خود سریع‌تر برسد و عملکرد زیادی را روی میز بگذارد. . یکی دیگر از زمینه‌هایی که انتظار می‌رود گوگل هزینه‌های آن را کاهش دهد، جنبه مودم است، با پیکسل 9a که گفته می‌شود به جای Exynos 5400 با Exynos 5300 برخورد می‌کند. ، و داغ تر خواهد شد.

هر چیزی که گوگل قصد دارد سال آینده راه اندازی کند، بهتر است یک راه حل خنک کننده قوی برای Pixel 9a آماده کند. در طی اعلامیه پیکسل 9 غول تبلیغاتی، یکی از مدیران اجرایی اعلام کرد که به جز مدل پایه، هر دستگاه دیگری به یک محفظه بخار عمل می‌کند که به Tensor G4 و بقیه اجزا اجازه می‌دهد تا خنک‌تر کار کنند. این افشاگری چندان امیدی به Pixel 9a نمی دهد، اما اجازه دهید انگشتان دست خودمان را کنار بگذاریم و ببینیم این شرکت چه چیز دیگری در ذهن دارد.

منبع خبر: Android Authority

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل