اخبار روزاقتصاد

بازگشت تکان دهنده رمزارز مادورو: آیا ونزوئلا می تواند اشتباه 20 میلیارد دلاری خود را جبران کند؟

بازگشت تکان دهنده رمزارز مادورو: آیا ونزوئلا می تواند اشتباه 20 میلیارد دلاری خود را جبران کند؟

  • مادورو از بحث در مورد پترو، ارز رمزنگاری شده ملی ونزوئلا اجتناب می‌کند و در عوض بر روندهای چند ارزی جهانی تمرکز می‌کند.
  • تجدید تعامل ارزهای دیجیتال می‌تواند به ونزوئلا در افزایش فروش نفت و بهبود حاکمیت اقتصادی در میان فشارهای ژئوپلیتیک کمک کند.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، علی‌رغم شکست‌های گذشته مربوط به ارز دیجیتال ملی، پترو، علاقه‌ای دوباره به احیای استراتژی ارزهای دیجیتال این کشور را نشان داده است. مادورو در جلسه اخیر با رهبران بخش بانکی در مورد ادغام مجدد ونزوئلا در حوزه کریپتو بحث کرد و بر لزوم تعامل مجدد با ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از یک استراتژی اقتصادی گسترده‌تر تاکید کرد.

بیایید در مورد دنیای ارزهای دیجیتال صحبت کنیم. ما آن مسیر را شروع کردیم و باید به آن برگردیم زیرا گروهی از راهزنان و دزدان مسیر ارزهای رمزنگاری شده را نابود کردند، اما قرار است به آن برگردیم

مادورو به تلاش‌های قبلی این کشور در زمینه ارزهای دیجیتال اشاره کرد، به ویژه به طرح مشکل‌ساز PDVSA-Crypto< /b>، که در آن شرکت نفت دولتی PDVSA در تراکنش‌های ارزهای دیجیتال که 20 میلیارد دلار به حساب نمی‌آمد، دست داشت. این تراکنش‌ها که برای فروش نفت در نظر گرفته شده‌اند، تا حدی در ارزهای دیجیتال انجام شده و از طریق Sunacrip، نهاد ملی نظارتی ارزهای دیجیتال، مدیریت می‌شوند.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا