اخبار روزاقتصاد

انجمن کریپتو برای حمایت از معاون هریس و حمایت از سیاست‌های دوستدار صنعت، 100 هزار دلار جمع‌آوری سرمایه برنامه‌ریزی می‌کند.

انجمن کریپتو برای حمایت از معاون هریس و حمایت از سیاست‌های دوستدار صنعت، 100 هزار دلار جمع‌آوری سرمایه برنامه‌ریزی می‌کند.

  • مدیران کریپتو در حال سازماندهی جمع آوری کمک مالی 100000 دلاری برای معاون رئیس جمهور کامالا هریس هستند.
  • این رویداد توسط بنیاد بلاک چین حمایت می‌شود و هدف آن باز کردن بحث‌هایی در مورد اینکه چگونه یک دولت هریس می‌تواند از صنعت کریپتو حمایت کند

در 13 سپتامبر، چهره‌های برجسته صنعت ارزهای دیجیتال ایالات متحده میزبان جمع‌آوری کمک مالی در واشنگتن دی سی، برای معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها برای ریاست‌جمهوری خواهند بود. As گزارش شده است توسط رویترز، رهبران صنعت این رویداد را با هدف جمع آوری حداقل 100000 دلار سازماندهی کرده اند. این کنفرانس همزمان با کنگره سیاه پوستان و کنگره هیسپانیک کنگره برگزار می شود و رویداد مهمی برای جامعه رمزنگاری است که مدت ها منتظر مقررات است. 

کلیو مسیدور، مدیر اجرایی بنیاد بلاک چین، و تیفانی اسمیت، رئیس مشترک گروه کاری بلاک چین و ارزهای دیجیتال در WilmerHale، جمع آوری کمک مالی را انجام می دهند. این رهبران صنعت مطمئن هستند که اگر هریس انتخاب شود، از رویکردی آرام‌تر برای مقررات ارزهای دیجیتال حمایت خواهد کرد.

گردآورنده سرمایه از سرکوب SEC در بخش کریپتو پیروی می‌کند

این مطلب در ادامه آمده است کمیسیون SEC تحت دولت بایدن در حال سرکوب این بخش با اصرار آژانس بر بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال قوانین اوراق بهادار را نقض می‌کنند، دیدگاهی که صنعت از آن عقب‌نشینی کرده است. 

مسیدور و اسمیت توضیح دادند که هریس باید بیاموزد که صنعت کریپتو به افراد از جمله رنگین پوستان کمک می‌کند تا به سرمایه دسترسی پیدا کنند. این جمع آوری کمک مالی می تواند لحظه ای کلیدی برای هریس باشد تا به این مسائل رسیدگی کند و احتمالاً موضع خود را در مورد مقررات ارزهای دیجیتال مشخص کند. 

حتی در حالی که صنعت همچنان در حال گسترش است، کامالا هریس، معاون فعلی رئیس جمهور ایالات متحده، موضع خود را در مورد ارزهای دیجیتال به وضوح اعلام نکرده است. اگرچه تیم او جلساتی را با بازیگران کلیدی بازار مانند Coinbase و Ripple برگزار کرده است، اما موقعیت او هنوز مشخص نیست. این امر مدیران و سرمایه گذاران رمزارز را در لبه صندلی های خود قرار داده است و منتظر رویدادی هستند که هریس ممکن است در آن بحث کند موضع او در مورد این موضوع 

برایان نلسون، مشاور ارشد کمپین هریس، به چشم‌انداز مثبتی برای فناوری‌های نوظهور اشاره کرده و پیشنهاد می‌کند که هریس از رشد آنها حمایت می‌کند. با این حال، جزئیات در مورد رویکرد او به مقررات ارز دیجیتال کمیاب است. 

تاثیر بالقوه موقعیت هریس بر حمایت از رأی دهندگان و تأمین مالی کمپین

اگر هریس تصمیم بگیرد در حین جمع‌آوری سرمایه از کریپتو حمایت کند، ممکن است طرف بیشتر از قبل به حمایت از صنعت گرایش داشته باشد. یک موضع شفاف و مطلوب به طور بالقوه می تواند تعداد قابل توجهی از رای دهندگان را از جامعه رمزنگاری که با حمایت آشکارتر دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه مواجه شده است، جذب کند.

یک موقعیت حمایتی همچنین می‌تواند میزان پشتوانه مالی صنعت ، کمپین هریس را تقویت کرد و بخش کریپتو را با نامزدی او نزدیک تر کرد. با این حال، اگر هریس در موضع خود مبهم بماند، خطر بیگانه شدن یک بلوک رای دهنده در حال رشد و پر سر و صدا را به دنبال دارد. 

نفوذ سیاسی صنعت کریپتو در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. طبق گزارش اخیر گروه نظارت غیرانتفاعی Public Citizen، این بخش تقریباً 119 میلیون دلار به مبارزات سیاسی مختلف در سال 2024 کمک کرد و از بخش‌های سنتی مانند نفت و بانکداری پیشی گرفت. 

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا