اخبار روزاقتصاد

سرمایه گذاری هنگفت میلیاردرها در بیت کوین (BTC) در آستانه انتقال بزرگ ثروت

سرمایه گذاری هنگفت میلیاردرها در بیت کوین (BTC) در آستانه انتقال بزرگ ثروت

  • در طول دهه گذشته، بیت کوین (BTC) به عنوان یکی از جذاب‌ترین و پرسودترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای میلیاردرها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های دولتی و صندوق‌های خانوادگی ظاهر شده است.
  • مقررات دوستانه کریپتو، پذیرش جریان اصلی و توانایی آن برای عملکرد مثبت در مواقع بحران اقتصادی و سیاسی، این دارایی را به یک دارایی ضروری در سبد سرمایه‌گذاران هوشمند تبدیل کرده است.

بیت کوین (BTC) در دهه گذشته عملکرد برجسته ای داشته است که منجر به افزایش علاقه به دارایی های دیجیتال در میان نخبگان مالی شده است. این روند با میلیاردرهایی شروع شد که در مورد موضع خود در نگهداری مستقیم توکن های BTC صحبت می کردند. این به شرکت‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های دولتی و صندوق‌های خانوادگی گسترش یافته است.

اگرچه BTC به عنوان یکی از بی ثبات ترین دارایی ها در نظر گرفته می شود، اما توانسته است تقریبا 85751.7% در دهه گذشته بازده. در طول این مدت، با تمرکز شدید بر مقررات و تصویب، چیزهای زیادی تغییر کرده است. بهبود تدریجی این دو به اوج رسید که کمیسیون اجرای اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اولین ETF بیت کوین را در ابتدای سال تصویب کرد. این امر با BlackRock’s IBIT ETF بیش از 20 میلیارد دلار جذب کرد. همین امر منجر به افزایش قیمت شده است، به طوری که BTC در ماه مارس پس از رسیدن به کمی بیش از 74000 دلار، رکورد جدیدی را ثبت کرد.

در زمان نوشتن مقاله، BTC در حال معامله است برای 58,919 دلار پس از افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته. این سودها پس از یک هفته نزولی که شاهد از دست دادن آلتکوین در حدود در هفت روز گذشته بود، استقبال می‌شود.

با وضعیت روانی 60,000 دلاری، سرمایه‌گذاران مشتاق هستند که ببینند آیا دارایی دیجیتال یک روند نزولی یا صعودی میان‌مدت ایجاد می‌کند.

بیت کوین تا حدی در هفته های اخیر به دلیل کاهش جریان سرمایه گذاری به صندوق های ETF بیت کوین با مشکل مواجه شده است. این محصولات سرمایه گذاری در درجه اول بازار صعودی را هدایت کرده اند و با کاهش مشارکت سرمایه گذاران، تقاضا و قیمت کاهش یافته است.

علاقه سرمایه گذاران به دلیل ناکامی دارایی در برگزاری رالی نصف شدن بیت کوین بیشتر کاهش یافته است. در ابتدای سال، انتظار زیادی وجود داشت که نصف آوریل، این دارایی یک رشد قابل توجه برای ایجاد یک بالاترین رکورد جدید ایجاد می کند. از آنجایی که قیمت‌ها با هزینه‌های استخراج مطابقت ندارند، استخراج‌کنندگان به طور فزاینده‌ای تحت فشار قرار می‌گیرند تا ذخیره خود را بفروشند و به قیمت‌ها فشار می‌آورند. سفته بازان پیش بینی سود نیز فروش داشته اند که منجر به فشار بیشتر شده است.

داده های روند اخیر نشان می دهد که علاقه به بیت کوین در حال کاهش است. سال تا به امروز جهانی (YTD) آمار  نشان می‌دهد که عبارت جستجوی «بیت‌کوین» امتیاز 32 از 100 را کسب کرده است. این افت 43.85 درصدی نسبت به هفته اول سال 2024 است.

انتخابات آتی نوامبر ایالات متحده می تواند برای مسیر قیمت بیت کوین حیاتی باشد. ترامپ به عنوان کاندیدای مطلوب برای جامعه ارزهای دیجیتال ظاهر شده است و این نامزد در حال بررسی مقررات و برنامه‌های مختلفی است که در دراز مدت از دولت و صنعت حمایت می‌کند.

این پیروزی قریب‌الوقوع باعث سرمایه‌گذاری بیشتر در بیت‌کوین و اقتصاد بزرگ‌تر کریپتو می‌شود و به تثبیت موقعیت آن در اقتصاد جهانی کمک می‌کند. چندین پیش‌بینی قیمت، معامله بیت‌کوین را قبل از پایان سال به بالای 100000 دلار نشان می‌دهد و به سرمایه‌گذاران باهوش سودهای کلانی ارائه می‌کند.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا