گلکسی اس 25 به طور انحصاری از اسنپدراگون 8 نسل 4 پشتیبانی می کند، در اینجا نحوه مقایسه آن با اسنپدراگون 8 نسل 3 از نظر عملکرد آورده شده است.

گلکسی اس 25 به طور انحصاری از اسنپدراگون 8 نسل 4 پشتیبانی می کند، در اینجا نحوه مقایسه آن با اسنپدراگون 8 نسل 3 از نظر عملکرد آورده شده است.

پس از عرضه Z Fold 6 و Z Flip 6، اکنون توجه به Galaxy S25 سامسونگ و ویژگی ها و مشخصات جدیدی که این بار در بر خواهد داشت، معطوف شده است. با توجه به اینکه سری S برای راه اندازی پنجره معمولی خود در ژانویه تا فوریه پیش می رود، کاربران حدس می زنند که آیا خط تولید از تراشه Exynos 2500 استفاده می کند یا خیر، اما اینگونه نیست گزارش اخیر نشان داد که غول فناوری کره جنوبی قرار است به طور انحصاری از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام استفاده کند. در مقایسه با چیپست فعلی اسنپدراگون 8 نسل 3، به دلیل تغییرات قابل توجه در فرآیند تولید و معماری جدید CPU با طراحی سفارشی، عملکرد را به شدت بهبود می بخشد.

گلکسی اس 25 قرار است فقط از اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده کند و عملکرد قابل توجهی بهبود یافته است، 30 درصد در هوش مصنوعی و پردازنده گرافیکی

سامسونگ معمولاً دو نوع را برای گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود انتخاب می‌کند: Exynos و Snapdragon. از آنجایی که Exynos 2500 قرار است در اوایل سال 2025 عرضه شود، این شرکت نمی تواند تنظیمات لازم را انجام دهد و Galaxy S25 را برای ترکیب چیپست جدید آماده کند، با توجه به اینکه عرضه سری S25 کمابیش به همین صورت خواهد بود. چارچوب زمانی گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این سری تنها از اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره می‌برد و می‌توانیم Exynos 2500 را با نسل بعدی تاشو ببینیم که سال آینده عرضه خواهد شد.

Snapdragon 8 Gen 4، در مقایسه با Snapdragon 8 Gen 3، انتظار می رود جهشی بزرگ در عملکرد داشته باشد، با گزارشات حاکی از جهش 30 درصدی در وظایف هوش مصنوعی و GPU است که می تواند به پیشرفت در گرافیک و پردازش هوش مصنوعی منجر شود. . بر خلاف اسنپدراگون 8 نسل 3 که از هسته‌های ARM Cortex استفاده می‌کند و با دستاوردهای معماری سفارشی مطابقت ندارد، پردازنده جدید دارای هسته‌های CPU با طراحی سفارشی است که به افزایش قدرت پردازش و افزایش کارایی کلی کمک می‌کند. /p>

از لحاظ بهره وری انرژی، Snapdragon 8 Gen 4 به دلیل بهبود فرآیند تولید که به ارائه مدیریت حرارتی بهتر کمک می کند، انرژی کارآمدتر خواهد بود. گلکسی اس 25 ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد زیرا پردازنده نسل 4 جدید را در خود جای داده و بین 349 تا 383 دلار استرالیا که تقریباً 30 درصد پرش نسبت به نسل قبلی خود.

طبق گفته تحلیلگران سامسونگ، اسنپدراگون 8 نسل 4، از نظر قدرت خام و بهره وری انرژی، می تواند رقیب پردازنده A18 Pro آینده اپل باشد و به کاهش شکاف بین دستگاه های اندروید و iOS کمک کند. از نظر قدرت و کارایی ما می‌توانیم برخی بهبودهای عملکردی عمده را با سری S25 آینده ببینیم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل