اخبار روزفناوری

Leaker جزئیات مربوط به اندازه و ابعاد Galaxy S24 FE را به اشتراک می‌گذارد که همچنین دارای Wi-Fi 6E و شارژ سریع بی‌سیم معکوس است.

Leaker جزئیات مربوط به اندازه و ابعاد Galaxy S24 FE را به اشتراک می‌گذارد که همچنین دارای Wi-Fi 6E و شارژ سریع بی‌سیم معکوس است.

سامسونگ فعالانه روی عرضه دستگاه‌های جدید خود کار می‌کند، چه جدیدترین سری S باشد، چه فناوری تاشوی جدیدی که روی آن کار می‌کند یا نوع مقرون به صرفه‌ای که قرار است تا یک یا دو ماه دیگر رونمایی شود.  با توجه به شناسایی اخیر FCC، شایعات در مورد Galaxy S24 FE که ممکن است به زودی عرضه شود، به گوش می رسد. این دستگاه برداشت غول فناوری کره جنوبی از دستگاه های با قیمت مناسب با ویژگی های برتر است که می تواند بهترین جایگزین بعدی برای گوشی های پرچمدار در نظر گرفته شود. در حالی که اطلاعات پراکنده ای در دستگاه آینده در دسترس بوده است، یک افشای اخیر اطلاعات کلیدی و بینشی در مورد آنچه ممکن است تلفن مقرون به صرفه داشته باشد ارائه می دهد.

Leaker ابعاد Galaxy S24 FE را به اشتراک می گذارد و همچنین جزئیات مربوط به اتصال دستگاه را به اشتراک می گذارد

مدت زیادی از ورود S4 FE به فهرست FCC نمی گذرد و تأیید می کند که گوشی هوشمند جیبی در دست ساخت است، احتمالاً به زودی عرضه می شود، و می تواند در یک پنجره اکتبر منتشر شود. گزارش های قبلی به نمایشگر بزرگتر و بهبود حداکثر روشنایی در نسخه آینده FE اشاره کرده اند. اکنون، یک افشاکننده داریم که ابعاد را به اشتراک می‌گذارد و اطلاعات بیشتری در مورد انتظارات از تلفن FE ارائه می‌دهد.

A راهنما برخی از جزئیات کلیدی S24 FE را در X، که قبلا توییتر بود، فاش کرده است. و تصویری را به اشتراک گذاشته است که به ابعاد لو رفته اشاره می کند. بر اساس این پست، مدل FE با ابعاد 162 میلی‌متر در 77.3 میلی‌متر بسته‌بندی شده است که اگر با گلکسی اس 24 که 147 میلی‌متر در 70.6 میلی‌متر است مقایسه شود، گوشی مقرون‌به‌صرفه‌تر بزرگ‌تر و عریض‌تر است. از این رو، می‌توان فرض کرد که این گوشی هوشمند می‌تواند طراحی جعبه‌ای شبیه به Galaxy Z Fold 6 و سری S25 داشته باشد.

همچنین ادعا می‌شود که Galaxy S24 FE از شارژ طولانی‌تر پشتیبانی می‌کند، با شارژ بی‌سیم معکوس 9 واتی که طبق گزارش‌ها ارائه می‌شود، که باعث می‌شود دیگر دستگاه‌ها به صورت بی‌سیم شارژ شوند. همچنین گفته می‌شود که به اتصال گسترده مجهز شده است که دارای Wi-Fi 6E است، نسخه پیشرفته‌ای از Wi-Fi 6 که سرعت بهتر و تأخیر کمتری را ارائه می‌دهد و تجربه کلی اتصال را بهبود می‌بخشد.

leaker d8acd8b2d8a6db8cd8a7d8aa d985d8b1d8a8d988d8b7 d8a8d987 d8a7d986d8afd8a7d8b2d987 d988 d8a7d8a8d8b9d8a7d8af galaxy s24 fe d8b1d8a7 d8a8 66d620ba87d40

جزئیات این بار ایده خوبی در مورد پیشرفت‌های احتمالی در نوع FE به ما می‌دهد، اما تا زمانی که تأیید رسمی در مورد آن نداشته باشیم، باید آنها را با کمی نمک در نظر گرفت. مشخصات گفته می شود این گوشی مقرون به صرفه دارای تنظیمات دوربین سه گانه و پردازنده Exynos 2400e است. با افشای اطلاعات اخیر و شناسایی FCC، به نظر می رسد راه اندازی چندان دور نباشد و احتمالاً جزئیات بیشتری قبل از انتشار رسمی مشخص خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا