اخبار روزاقتصاد

Whale در 4 روز 2000 بیت کوین می خرد، اکنون 490 میلیون دلار بیت کوین دارد.

Whale در 4 روز 2000 بیت کوین می خرد، اکنون 490 میلیون دلار بیت کوین دارد.

یک تراکنش قابل توجه بیت کوین در 2 سپتامبر هنگامی که یک سرمایه گذار 1000 BTC را به قیمت 57.3 میلیون دلار خریداری کرد، ثبت شد.

خرید این نهنگ نشانگر دومین بار در چهار روز است که 1000 بیت کوین ( BTC) در Binance، کل انباشت را به 2000 BTC می رساند. سرمایه گذار در حال حاضر دارای 8559 بیت کوین به ارزش 490 میلیون دلار است.

افزایش ذخایر بیت کوین همزمان با کاهش قیمت بیت کوین در هفته گذشته با ورود بازارها به ماه سپتامبر نزدیک به 8 درصد است. بیت کوین برای مدت کوتاهی در 29 آگوست به 61000 دلار رسید و در 1 سپتامبر تقریباً به 57000 دلار رسید.  

از لحاظ تاریخی، بیت کوین در شش ماه از هفت ماه سپتامبر گذشته، با میانگین زیان حدود 4.5 درصد در طی آن سال‌ها، ضرر داشته است.

آیا فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش خواهد داد؟ 

با وجود این روند نزولی، پیش‌بینی کاهش نرخ بهره فدرال رزرو می تواند باعث افزایش افزایش بیت کوین شود. افزایش تسلط بیت کوین، کاهش موجودی مبادلات ارزهای دیجیتال و عوامل بنیادی قوی بازار، بیت کوین را برای یک مرحله بالقوه صعودی در پیش رو قرار می دهد.

از طرف دیگر، تحلیلگران Bitfinex احتیاط می کنند که ممکن است بیت کوین تجربه کند کاهش قابل توجه تا 20٪ به دلیل عدم اطمینان در مورد تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره آتی.

در حالی که کاهش ۲۵ واحدی توسط فدرال رزرو می‌تواند با افزایش نقدینگی منجر به سودهای بلندمدت بیت‌کوین شود، کاهش شدیدتر ۵۰ واحدی ممکن است باعث افزایش قیمت اولیه و به دنبال آن اصلاح با افزایش ترس از رکود شود. 

آیا بیت کوین باز می گردد؟

مقدار بیت کوین نگهداری شده در صرافی ها به پایین‌ترین سطح خود در سال جاری سقوط کرد که نشان‌دهنده نقدینگی پایین بازار و کاهش حرکت سرمایه‌گذاران سکه است. 

این می تواند منجر به جهش بیت کوین شود. سایر کاتالیزورهای بالقوه برای رشد بیت کوین شامل تضعیف دلار آمریکا، افزایش بدهی عمومی ایالات متحده و سیگنال های مثبت از بازار آپشن است که می تواند قیمت را در اواخر سال جاری افزایش دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا