اخبار روزاقتصاد

آیا 5 به‌روزرسانی حیاتی بیت‌کوین برای تماشای این هفته، یک «رکتبر» کلاسیک است

آیا 5 به‌روزرسانی حیاتی بیت‌کوین برای تماشای این هفته، یک «رکتبر» کلاسیک است

  • تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که سپتامبر می‌تواند آخرین مرحله انباشت مجدد بیت‌کوین پس از نصف شدن باشد، و انتظار می‌رود که در ماه اکتبر به‌وجود بیاید. 
  • گزارش‌های متعدد نشان می‌دهد که ممکن است سپتامبر شاهد افزایش اندک یا بدون سود باشد زیرا اکثر معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که تا ۵۶ هزار دلار یا ۵۴ هزار دلار کاهش یابد. 

Bitcoin (BTC) در 24 ساعت گذشته 0.72٪ افزایش یافته است و به دنبال خروج از الگوی نزولی مداوم است. با این حال، احساسات کلی بازار همچنان پایین است، زیرا قیمت در هفت روز گذشته و در 30 روز گذشته 5.7٪ کاهش یافته است. 

از نظر تاریخی، این ماه قرار است آخرین مهلت تکمیل انباشت مجدد بیت کوین پس از نصف شدن باشد. با آن، تحلیلگران پنج نکته کلیدی را که می‌تواند روند صعودی مورد انتظار را تسهیل کند، برجسته کرده‌اند. 

تعطیلات روز کارگر و نشست فدرال رزرو

طبق گفته تحلیلگران ، رفتار آینده بازار تا حد زیادی به پیامدهای تعطیلات روز کارگر امروز، 2 سپتامبر، و نشست فدرال رزرو در مورد نرخ های بهره برنامه ریزی شده در 18 سپتامبر بستگی دارد. داده های ابزار FedWatch گروه CME تخمین می زند که نتیجه جلسه می تواند حداقل کاهش نرخ 0.25٪ باشد. 

همانطور که توسط منبع تجاری The Kobeissi Letter تأیید شده است، انتظار می رود که اعداد بیکاری ایالات متحده در این هفته نیز بر حرکت بازار تأثیر بگذارد. 

ما انتظار داریم نوسانات بالا و شرایط معاملاتی عالی با تمرکز بر داده‌های مشاغل ماه اوت باشد.

شاخص‌های فنی بیت کوین (BTC)

طبق گفته Skew، تحلیلگر محبوب رمزارز، فروشندگان بر بازار تسلط یافته اند و خریداران را ناتوان کرده و شرایط بازار با بازه زمانی پایین را مشخص می کند. این تحلیلگر با حمایت از تز خود، نموداری را برای تأیید عدم علاقه به بازار مشتقه در قیمت فعلی به اشتراک گذاشت. 

داده های Coinglass همچنین بخش عمده ای از حمایت پیشنهادی را نشان می دهد که بر روی 56750 دلار متمرکز شده است. بیشتر معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که یک سقوط دیگر به پایین‌ترین سطح محلی، از جمله 56000 دلار و 54000 دلار کاهش یابد. در صورت بازگشت، تحلیلگران انتظار دارند که دارایی به 60 هزار دلار برسد و به 65 هزار دلار برسد. 

بیشتر به نظر می‌رسد که آنها قیمت را به 56 هزار نفر می‌رسانند و قبل از حرکت به سمت بالا، پایین‌ترین قیمت روز سه‌شنبه را کاهش می‌دهند. به یاد داشته باشید، ممکن است آنها همچنان بخواهند با بالا بردن قیمت به 49 هزار (دوشنبه، 5 آگوست) سخت کلاهبرداری کنند. اگر قرار است پرش بعد از 56k اتفاق بیفتد، پس انتظار من 60.5k به عنوان اولین حرکت و سپس 65k است.

برای معامله گر مشهور کاپیتان فایبیک، یک تخفیف می تواند قیمت بیت کوین را در این ماه به 68 هزار دلار برساند. 

متریک کلاسیک Puell Multiple

متریک Puell Multiple از این نظریه پشتیبانی می کند که بیت کوین در مرحله گذرا در بازار صعودی است. در حال حاضر، Puell در منطقه خنثی قرار دارد زیرا نه بالا و نه پایین ماکرو نامیده می شود. با این حال، به طور پیوسته به سمت منطقه خرید حرکت می کند، که با قرائت 0.5 یا کمتر مشخص شده است. 

بررسی مدل یادگیری عمیق در بیت کوین

طبق پست اخیر، CryptoQuant از مدل یادگیری عمیق WaveNet برای پیش بینی عمیق قیمت بیت کوین استفاده کرد. نتیجه این بود که قیمت می تواند نسبت به پیش بینی های قبلی توسط تحلیلگران افزایش یابد. 

در ماه ژوئن، این آزمایش به طور دقیق حرکت جانبی را تا کمتر از 60 هزار دلار در ماه بعدی پیش بینی کرد. با پشتیبانی از نمودار همراه، پیش بینی می شد که بیت کوین می تواند در ماه سپتامبر به 65 هزار دلار برسد. 

سقوط تاریخی بیت کوین در سپتامبر

همانطور که ما فقط گزارش شده، سپتامبر از نظر تاریخی برای BTC “قرمز” می شود، همانطور که CoinGlass 4.5 را پیش بینی می کند. درصد سقوط برعکس، تحلیلگر Rekt Capital معتقد است که قیمت بیت کوین می تواند از پس از نصف شدن رفتارهای بازار و در عرض 150-160 روز رخ می دهد. از نظر ریاضی، این نشان می‌دهد که قیمت ممکن است در اواخر سپتامبر 2024 شاهد افزایش قیمت باشد. 

این تحلیلگر همچنین مشاهده کرد که بهترین سپتامبر در تاریخ بیت کوین تنها با افزایش قیمت 6% مواجه شد. این نشان می دهد که اکتبر می تواند ماه رشد صعودی مورد انتظار باشد. 

به هر حال، اکتبر همیشه از نظر تاریخی ماه قدرتمندی بوده است.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا